2014. február 21., péntek

Szerzemények #4

Már említenem sem kell, hogy ha péntek délután, akkor ismét vettem egy-két dolgot, ez volt az utolsó kör most egy ideig, ugyanis végre sikerült majdnem mindent beszereznem, ami elfogyott vagy csak szimplán szerettem volna kipróbálni. Innentől kezdve spórolás van a tavaszi Glamour-napokra.


Balea Outdoor Aktiv arckrém: lassan elfogy az arckrémem, így gondoltam, hogy még a téli/tavaszi hónapokra beszerzek valami jól hidratáló fajtát, ez tűnt a legszimpatikusabbnak összetevő, ár és a Krémmániás vélemények alapján, ráadásul 15-ös fényvédő is található benne.

L'oreal Studio Line Hot Glatt hajsimító krém: a John Frieda három-napig-egyenes-marad-a-hajad termékét használom momentán, amikor éppen úgy tartja kedvem, ami hatásos ugyan de egyben nagyon drága is, ez pedig akciós volt éppen a Müllerben. Elvileg 230°C-ig védi a hajat a hőtől és ettől is három napig egyenes marad a haj (két-három naponta mosok hajat amúgy is), majd meglátjuk, nagyon kíváncsi leszek rá.

Yves Rocher sampon göndör hajra: ezúttal egy YR sampont veszek górcső alá, a dúsítós verzió, amit kerestem, megszűnt, az eladó lány pedig ezt ajánlotta, ez a legújabb fajta samponuk. Alapból borzasztó döndör hajam van, de mint minden "normális" lány, én is vasalom természetesen, hogy valahogy legalább álljon, úgyhogy még a hajtípusomnak is megfelel, még ha nem is hordom annyiszor eredeti állapotában a hajam. Elég nagy kiszerelés, úgyhogy ha nem válik be, majd maximum elpasszolom anyának, hogy használja el...

Essence Gel szemceruza - 03 urban jungle: imádom a géles állagú vízálló szemceruzákat, nálam létszükséglet, hogy a lehető legtartósabb legyen, így hát nem is volt kérdés, hogy ezeket ki kell próbálnom. Tényleg nagyon tartós, jó színekben kapható, most a zöldet hoztam el, mert ilyen színű szemceruzám egyáltalán nem volt eddig. Biztosan beszerzek még belőle többet is.

Essence Big Bright Eyes highlighter ceruza - 02 highlight it...pearly: alig vártam, hogy megjelenjenek ezek a ceruzák, ezen kívül még egy nem annyira csillogós és egy glitteresebb fajta is van, de nekem ez tetszett a legjobban. Ez és az előző ceruza is az új szortiment része egyébként, amit most még csak a Müllerben és az Essence állvánnyal rendelkező DM-ekben lehet kapni, de jövő hét végére már a Rossmanokban is kikerülnek majd.

Igen, borzasztó foltos a kezem, mindig ilyen...
Amúgy a Váci utcai Müllerben voltam és az eladó hölgy nem is hallott az új Essence satírozóecsetről, valaki látta már esetleg más Müllerekben? Nekem fura, mert igaz, hogy az egy kisebb üzlet, de azon kívül minden új termék kint volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése