2014. április 19., szombat

Személyes | The Beauty Blogger TAG

Egyik nap csak úgy unatkoztam, így jött az ötlet hogy kitölthetnék egy ilyen kis kérdéssort. Elkezdtem keresgélni és a Beauty Blogger Tag-re esett a választásom, íme:

1, Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Mint már a hajápolós postomból tudhatjátok, göndör és utálom. Nemrég csináltam is egy képet instagramra hajmosás után, "fantasztikusan" festek.


2, A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Szintén az előzőleg linkelt postra hivatkoznék, magamnak festem lassan két éve, jelenleg a Palette Deluxe csokoládé árnyalatú festékével.

3, Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Ha nem is minden nap, de gyakran. Legtöbbször kiengedve hordom, nagy ritkán copfban de inkább "messy bun" párti vagyok. Befonni szinte csak itthonra szoktam, egyszerűen nincsen türelmem mindenféle különleges frizurákat csinálni, főleg ha reggel suliba megyek.

4, A pedikűrt-manikűrt magadnak csinálod vagy szalonba mész?
Őszintén, egyik sem igaz rám. Nem gyakran festem a körmöm, sőt, leginkább soha, levágom, néha formára reszelem, szégyen, de nem igazán szeretek ezzel foglalkozni.

5, Milyen gyakran fested a körmödet?
Néhány havonta egyszer körülbelül, de maximum két nap után le is mosom, mert idegesít, ahogy kinéz, nem tudok rá vigyázni és valamiért úgy érzem, mintha egy idegen ember keze lenne az enyém helyén.

6, Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Erre tényleg azt tudom, mondani, hogy soha az életben :D

7, Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Hétköznapokon, amikor suliba megyek körülbelül 15 perc, azon kívül, ha annyi időm van, amennyit szeretnék akkor 25-30 is lehet akár.

8, Mit sminkelsz először, az arcodat vagy a szemedet?
Először alapozó/bb krém, utána a szemem és a végén térek vissza a pirosítóhoz, kontúrozáshoz, highlighterhez, púderhez.

9, Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Régen az első volt jellemzőbb, ma már igyekszem tudatosan vásárolni és csak olyat megvenni, amit tudom, hogy rendszeresen használni fogok. Nyilván a szemhéjpúdereknél ez nem mindig kivitelezhető, mert hétköznapokra például egyáltalán nem szoktam ezzel pepecselni, pirosítóból is ideális, ha több árnyalatból válogathatok, de saját megítélésem szerint egyáltalán nincsen sok sminktermékem.

10, Milyen gyakran használsz műszempillát?
Szinte soha, hasonló okokból, mint a körömlakkozásnál. Amúgy is vannak problémák a szemeimmel, nem lenne túl kellemes, ha egy esemény kellős közepén kéne levakarnom magamról őket. Szeretnék majd próbálkozni vele, de egyelőre nem vagyok elég bátor.

11, Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Gyakran, de nem mondanám, hogy minden nap. Van, amikor csak korrektort használok, megesik, hogy a pirosítót és a kontúrozást hagyom el, de olyan is előfordul, hogy minden lépést végigcsinálok. Hangulat- és időfüggő leginkább.

12, Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
El nem tudnám képzelni, hogy itthon sminkben legyek, az első dolog, miután hazaérek, hogy mindent lemosok magamról. Mindig nagyon furcsa a külföldi YouTube guruk reggeli rutinos videóit nézni, amikor teljes sminket készítenek akkor is, ha egész nap otthon vannak. Sokáig nem tudtam, hogy miért, aztán egyszer valamelyik lány azt mondta, hogy a selfie-készítős alkalmakra...no comment.

13, Elhagynád a házat smink nélkül?
Igen, de mégis jobb érzés sminkben kilépni az utcára és összeszedettebb is úgy az ember arca. 

14, Mennyi high-end terméked van?
Ha a MAC high-endnek számít, akkor három darab. 

15, Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Nagyon ritkán, de nem jellemző.

16, Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Nincsen túl sok táskám, iskolába a legnagyobbat szeretem hordani és mivel félek, hogy esetleg valami fontosat (kulcs, pénztárca...) nem rakok át a másikba, ezért nem is nagyon pakolok ki belőle...ezen szeretnék változtatni amúgy.

17, Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Borzasztóan rossz az alvásritmusom, éjfél körül szoktam lefeküdni és 6:50 körül kelek az iskola miatt.

18, Milyen gyakran sportolsz?
Lassan 16 éve sportolok állandó jelleggel és minden feszültséget mozgással vezetek le, így elég gyakran, bár a sérüléseim miatt nem annyiszor, mint szeretném. Ez az én kis "titkos életem", ha szabad így nevezni, nagyon meghatározó része a mindennapjaimnak de csak az ismerőseimmel beszélek róla.

19, Bal vagy jobb kezes vagy?
Bal, és akárhányszor valakinek mondom/valaki látja, visszakérdez hogy "tényleg bal kezes vagy?"

20, Milyen magas vagy?
158 centi, mindenhol mindig én vagyok a legkisebb.

21, Beszélsz idegen nyelveket?
Igen: angolul, németül, finnül és egy keveset svédül, ezen kívül amerikai jelnyelvet tanulok önszorgalomból.

22, Vannak háziállataid?
Anyukám sokféle állatra allergiás, így nincs egy sem, de nagyon szeretnék, az állatok a mindeneim.

23, Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Elég gyakran, naponta többször megnézem, hogy ki rakott fel új postot.

24, Olvasol kommenteket a blogokon?
Mostmár gyakrabban, mielőtt nem volt blogom, egyáltalán nem olvastam és nem is írtam.

25, Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Meg szoktam jegyezni őket, vagy mostanában berakom a Krémmániás kívánságlistámba.

26, Hogy jött a blogod neve?
Őszintén? Fogalmam sincs...:D

27, Milyen kamerát használsz?
Canon EOS 650D

28, Milyen gyakran takarítod ki a házat?
A saját szobámon kívül mindenhol máshol általában anyukám takarít de én is szoktam porszívózni a lakásban.

29, Mi a kedvenc színed?
A kék és a fekete.

30, Káromkodsz?
Igyekszem nem káromkodni, de persze néha előfordul...

31, Mit csinálsz a nap hátralevő részében?
Megpróbálom bepótolni a héten elmaradt sorozatrészeket és igyekszem kipihenni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése