2014. október 16., csütörtök

Beszámoló | Bioderma sajtótájékoztató - 2014.10.14

Andus jóvoltából kedd délután részt vehettem a Bioderma sajtótájékoztatóján Meával együtt, ami 3 órától a Vörösmarty téren, a Gerbeaud kávéház egyik kis helyiségében került megrendezésre. Ott volt még - a teljesség igénye nélkül - Eleni, Reni, Bia, Flóra és Odil is.

Az összejövetel apropója az Atoderm termékcsalád két, kifejezetten ekcémás bőrre kifejlesztett új termékének bemutatása volt; az Atoderm Preventive az ekcéma megelőzésére szolgál, a bőr védekezési képességét segíti, csecsemőkortól felnőttkorig minden korosztály számára, az Atoderm Intensive pedig a már kialakult ekcéma kezelésére lett kifejlesztve, arcra és testre egyaránt, ebben illatanyag sem található. Fontos tudni, hogy az ekcémás bőrt nem elég ezzel ápolni, speciális, erre a problémára kifejlesztett tusoló termék használata ajánlott. Az Atoderm Preventive egyedülálló módon egészségpénztári kártyára is megvásárolható. Volt még szó ezen kívül a Sensibio H2O micellás vízről is, ami annak, aki a blogot rendszeresen olvassa, nem újdonság, tudvalevő, hogy csak ezt használom évek óta a sminkem eltávolítására.








Sajnáltam, hogy nem tudtam utána még egy kicsit maradni a lányokkal a Kekszben, de suliidőben gyakorlatilag minden nap estig tanulok, most is onnan rohantam fényképezőgéppel, hatezer kilós táskával, ez van...

A "kis" goodie bag-em tartalma
Kaptunk tájékoztatókat, amin az összes termék és a cég fejlesztései is szerepelnek, valamint néhány terméket kipróbálásra mind az Atoderm, a Sensibio és a Sébium termékcsaládból. Én ugyan nem vagyok ekcémás - holott gyanú volt már rá - de testápolóként használni fogom az Intensivet, mivel a napallergia miatt hajlamos vagyok sok helyen kiütéses lenni és hasonló tüneteket produkálni, mint az ekcéma. Használtam már jópár Bioderma arcápolót, ezek közül azonban a Sensibio micellás vizen kívül mind ismeretlen volt számomra (értsd: nem próbáltam őket) ezért nagyon kíváncsi vagyok és igyekszem a tapasztalataimról beszámolni minél hamarabb :)

Köszönöm szépen a Biodermának és a lányoknak a tartalmas délutánt és a tesztelnivalókat!

4 megjegyzés:

  1. Én éppen ma vettem meg a Sensibio Rich arckrémet csomagban egy 500 ml Sensibio H2O micellás vízzel. Ha a teljes árát nézem a krémnek, akkor kb. 1000 forintért jutottam hozzá a micellás vízért, úgyhogy most nagyon örül a kis fejem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég jó akciók szoktak lenni, pont aznap hívott fel anya is hogy vegyen-e akciósan micellás vizet, de mondtam, hogy kaptam, nem lesz rá szükség egy ideig...:D

      Törlés
  2. Én még nem próbáltam bioderma termékeket, most kicsit gondolkodom, hogy ha elfogy a Garnier micellás vizem kipróbáljam-e ezt a drágábbat. Még gondolkodom rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most éppen akciós is valahol! Én csak ajánlani tudom :)

      Törlés