2015. április 7., kedd

Rival de Loop Young vízálló folyékony szemhéjtus

Szemhéjtusok tekintetében nagyon válogatós vagyok, fontos számomra, hogy matt legyen és extra tartós, valamint hogy gyorsan és precízen lehessen dolgozni vele. A kedvenceim a filces tusok, de mostanában úgy vettem észre, hogy egyre kevesebb igazán jót lehet kapni és a legtöbb, ami tartós jelzővel van ellátva, valójában nem tartja be az ígéretet, ezért most úgy gondoltam, kipróbálok egy pofátlanul olcsó, folyékony verziót.



A csomagolás egyszerű, mégis tetszetős, a kupak kézreáll, így könnyen dolgozhatunk vele. Az applikátor kemény és gumis, én ezt sokkal jobban szeretem, mint a rugalmas vagy ecsetes végűeket.


A termék mély fekete színű, és meglepően folyékony, kezdetben féltem is tőle, mert a kezemen kipróbálva belefolyt a kis barázdákba, szemen viszont nem vészes a helyzet. Nagyon vékony vonalakat nem lehet vele húzni, de rajtam nem folyt el száradás közben sem. Kell várni egy-két percet, amíg megszárad és mattá válik, addig nem érdemes sokat pislogni, utána viszont bombabiztosan ott marad, javítani viszont nem igazán lehet anélkül, hogy össze ne maszatolnánk magunkat, így leginkább azoknak ajánlom, akik biztosak a dolgukban. Olyannyira vízálló, hogy még a Bioderma micellás lemosó is megküzd vele, a szempillatövekből pedig szinte lehetetlen kiimádkozni, ugyanakkor a bőrt nem fogja meg.


3,5 millis kiszerelésű, azokban a Rossmannokban találjátok meg, ahol van Rival de Loop pult, az ára pedig verhetetlen, 499 forintért vettem, azt hiszem. 

Ha valaki nem ódzkodik a folyékony tusoktól, elvárja egy terméktől, hogy a nap végén is ott maradjon a vonal, ahova tette, akkor nagyon ajánlom megvételre. 

12 megjegyzés:

  1. A Lovely ehhez hasonló tusát használtam eddig, mostanában pedig a Catrice verzióra fájt a fogam, de lehet érdemes erre is vetni egy pillantást :) nagyon szép mély fekete! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lovely-ről én is jókat olvastam, csak nem vízálló és ezért féltem hogy nem lenne túl tartós rajtam :) Azt hiszem, tudom melyik Catrice-re gondolsz, használtam azt is, de nem nagyon jött be...

      Törlés
  2. Én a sima nem vízállósat használom és szeretem nagyon, szintén bombabiztosan ottmarad a helyén, az egyetlen problémám vele, hogy nagyon összeragasztja a szempilláimat, és pár másodperc alatt rájuk is szárad, így nehéz spirálozni. Legközelebb ezt is megveszem kipróbálásra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már a sima is annyira tartós, akkor nem csodálkozom, hogy a vízállót tényleg nem lehet leszedni :DD

      Törlés
  3. Ígéretes terméknek tűnik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök is, hogy ilyen olcsón ilyen jót találtam! :)

      Törlés
  4. Kár hogy nálunk nem kapható, de ha elfogy az Essence azt hiszem őt fogom beszerezni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is kellett keresgélni egy kicsit, de megérte! :)

      Törlés
  5. Olvastam már róluk, ha legközelebb otthon járok megpróbálok nem elfeledkezni róla. Én még csak mostanában kezdtem el folyékony tust használni, kicsit féltem is tőle, de szerencsére elég gyakorlatra sikerült szert tennem az elmúlt pár évben. :D Remélhetőleg ezzel sem lenne gondom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis cuccok ezek! Elsőre nem könnyű, de hipp-hopp bele lehet jönni :))

      Törlés
  6. Én ezzel tuti összekenném magam. :D Rejtett szemhéjjal csak a filces és zselés jöhet nálam szóba, a folyékonnyal borzalmakat tudok művelni. :D
    Kár érte pedig, mert nagyon szép a színe. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom, hogy nem volt pár bakim nekem is, például ma reggel...:DD De addig is csukott szemmel relaxálok, amíg meg nem szárad :D

      Törlés