2015. szeptember 26., szombat

Beszámoló | Yves Rocher bloggeresemény - 2015.09.24.

Panni jóvoltából csütörtökön eljutottam az Yves Rocher első bloggereseményére az Anker közbe, az egyik legutóbb nyílt boltjukba. Elég régen találkoztunk utoljára, így természetesen nem maradhatott ki a szokásos Vapianozás, ezúttal a Bécsi utcai étteremben, ami még talán jobban is tetszett, mint a Westendben található főleg, mivel nem kellett sorban állni. Volt még pár óránk este 6-ig, úgyhogy lekuporodtunk a fűbe az Akváriumnál, fagyiztunk a Levendulában, néztünk vicces fiatalokat szivatós játékokat játszani, meg persze benéztünk a DM-be és a Rossmannba. Ja, és turiztunk is, tudom már, hova fogok ezentúl járni (anya szerint) csúnya kötött pulcsikért.
Az eseményen rengeteg új és régi ismerőssel találkoztam, hogy csak párat említsek, ott volt Dalma, Eleni, Reni, Katy, Netti, Mea, Szandra, Kriszti és végre Ágival is megismerkedtem élőben, ideje volt már :) Kezdésnek bemutatták nekünk az új termékeket, majd egy rövid ismertetőt hallhattunk a márka történetéről. Ezzel most nem untatnálak benneteket, biztosan sokan tudjátok, hogy Franciaországból származik, és növényi eredetű termékek találhatók a palettájukon. Ami viszont még nekem is új információ volt, hogy minden egy vállalkozó kedvű férfitől indult - milyen meglepő, Yves Rochertól - aki postai úton tette elérhetővé kozmetikai termékeit a nők számára szerte az országban, majd a forradalom kitörésekor megnyitotta első boltját. Célja volt Franciaország, ezen belül is Bretagne felvirágoztatása, valamint a növényi alapú szépségápolás megismertetése a közönséggel, és amint látszik, mindkettő sikerült neki :) Ezek után "szabadjára engedtek" bennünket az üzletben, szaglásztunk, próbálgattunk, beszélgettünk egymással. Viszonylag sok Yves Rocher terméket próbáltam már, de még így is sikerült néhány - számomra - újdonságot találni, ami felkeltette az érdeklődésem, az egyik parfümjük például valószínűleg az enyém lesz a Glamour napokon. Kedveskedtek nekünk egy ajándékcsomaggal is - ki nem állhatom azt a szót, hogy "goodie bag", sajnálom - amiből főképp az új hajszérumjukra vagyok kíváncsi - nem is én lennék - és a parfümmel sem adtam még fel a próbálkozást, holott nem kifejezetten az én illatcsaládom. (És a sajtóanyagot fa pendrive-on kaptuk, übercuki!)

Nagyon élveztem, köszönöm szépen az Yves Rochernak, hogy megrendezte ezt a kis összejövetelt, meg persze Panninak, hogy elhívott, jöjjenek a képek! :) 

Vegatészta!
Megy ám a #bloggerlife ezerrel
Igazi mangóízű fagyi, meg jegeskávé szökőkúttal

Ezt látnám, ha fél méterrel magasabb lennék - avagy amikor kinyújtom a kezem



Rúzsikrek!



Kapott jóságok
Remélem, hogy ezúttal is sikerült átadnom egy picit a hangulatból, és tetszett a beszámoló :)
Használtok Yves Rocher termékeket? Mi a kedvencetek?

17 megjegyzés:

  1. Milyen cuki az a fa pendrive :)
    A tusfürdőre meg ha nem mondod, azt hittem volna, hogy testápoló.

    VálaszTörlés
  2. A mangós fagyi valami isteni, nekem az Oktogon Bisztrónál lévő a kedvencem a latte macchiato-val együtt. :) Megragadtam a lényeget...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Levendulában eddig mindig mentás málnát ettem, a Deákon eddig nem volt mangós, úgyhogy amikor megláttam, rögtön tudtam, hogy most lecserélem erre...:D Jó, hogy mondod, amíg még lehet fagyizni, gyorsan elmegyek mindenhova, amit ajánlottak eddig :D

      Törlés
  3. Úgy örülök, hogy végre személyesen is megismerhettelek, még ha úgy is alakult, hogy csak ilyen rövid ideig tudtunk találkozni. :-) Remélem, következő alkalommal kicsit több időnk lesz. :-) A pendrive nagyon cuki, ez volt az első, amit megláttam, mikor belelestem a csomagba. Persze itthon mutattam rögtön Tominak, azóta is fűz, hogy adjam neki. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig azt gondolná az ember, hogy az Yves Rocher felirat majd elrettenti, de úgy tűnik, nem...:D

      Törlés
    2. Szerintem a mágnes miatt kattant rá. :D

      Törlés
    3. Neeee, azt eddig észre sem vettem, így már még menőbb! :D

      Törlés
  4. Nagyon aranyos vagy, hogy megemlítettél. Régen találkoztunk, jó volt újra látni téged. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most rengeteg mindenkit nem ismertem, úgyhogy felüdülés volt olyanokat látni, akikkel már találkoztam is :)

      Törlés
  5. Biztos szuper lehetett ^^ Én nagyon szeretem az YR termékeket, glamour napokon megyek is oda feltankolni valami finom őszies illatból :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem kicsit bosszant, hogy a zöld pontos termékekre sosem érvényesek a kedvezmények, és amit venni szeretnék, az persze, hogy zöld pontos, de hát így jártam :DDD

      Törlés
  6. Az a bamba fej, amit vágtam a fenti képen...no comment... :P
    Jó volt újra talizni és köszönöm az említést! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. hasznos termékeket kaptatok ♥
    Az YR az egyik kedvenc márkám :)

    VálaszTörlés