2015. szeptember 20., vasárnap

Mi van a táskámban? #2 - Egyetem edition

Az a fajta lány vagyok, akinek sosincsenek különböző papírok, összegyűrt galacsinok a táskájában, csak az, amire biztosan szükség lehet, de még ez is olyan mennyiségű holmit jelent, mintha három hétre mennék nyaralni egy lakatlan szigetre. És ha ez, és az egyetemre járás találkozik...lehet találgatni, hová pakolom a következőkben bemutatottakat :D


Gyakorlatokon, amikor egy 30-40 fős teremben vagyunk, nem igazán szeretem elővenni a laptopot, ezért van velem néhány füzet is, ezek még tavalyról maradtak. Természetesen mindig nálam van a pénztárcám, sokan hordanak iskolába olyan darabot, amibe csak a legszükségesebb iratokat, bankkártyát, vagy némi készpénzt tesznek, én viszont ugyanezt viszem magammal egy átlagos napon is. Viszonylag nagy méretű, de szeretem, ha minden egy helyen van. Nemrég beszereztem eBay-ről egy szuper neszeszert, amiben végre elfér az összes csetreszem, és mindössze párszáz forintba került. A két oldalán merevített, az űrtartalma hatalmas, utazáskor praktikus lehet. Ebben leginkább női termékek, hajcsatok/hajgumik találhatók, plusz ezerféle gyógyszer, sebtapasz, vattakorong, sőt, még kis üvegbe áttöltött micellás víz is. Sminkek terén abszolút nem viszem túlzásba, egy púderen, egy mini Ecotools kabuki ecseten, és korrektoron kívül másra nincs szükségem a nap folyamán. 
Újabban ismét rászoktam a rágózásra, az aktuális csomag is ebben a kis szütyőben foglal helyet, nehogy szétszóródjon a táskám alján. A két dolog, amitől mindig félek, hogy otthon hagyom az irataim és a lakáskulcsom. Igyekszem őket szem előtt tartani őket az összes táskámban, ciki lenne a metróban ráeszmélni, hogy a bérletemet bizony nem raktam el. Régen gyűlöltem napszemüveget hordani, de mit lehet tenni, ha kisüti az ember szemét a nap?! Az esernyő is alapkellék, ráadásul külön sztorija van: az első nyári szakos találkozónkkor a Szabadság híd alatt találtam a lépcsőkön, csak úgy. A három tanítási napomból átlagosan kettőn szoktam ebédet csomagolni, mert így is alig van időm szünetben enni, egy üveg víz pedig fontos, bárhová megyünk. Végül, de nem utolsó sorban néhány Signetta toll, ez a kedvenc fajtám, csak a kupakokat néhány napon belül mindig elhagyom.


Nem, ez nem egy elektronikai áruház reklámja, változatlanul a táskámnál vagyunk. Főszerepben a százéves laptopom, amit már nem egyszer hoztam vissza a halálból, és az akksija is hagy maga után némi kivetnivalót, lévén, hogy nem igazán működik. Viszont gépelni sokkal jobban szeretek, mint kézzel írni - meg gyorsabban is megy - szóval hurcolom magammal. A telefonom sem maradhat ki,  a HTC-re esküszöm, nagyon szeretem, még ha nem is ez a legextrább, legújabb típus. Ehhez életem egyik legjobb vására volt a powerbank - természetesen eBay-ről -, ami jön velem mindenhova, és hogy végképp bebiztosítsam magam, a hálózati töltőt is mindig elpakolom. Rettegek, hogy lemerülök, na. Fülhallgató nélkül pedig már el sem tudom képzelni az utazást. Ezeken kívül néhány pendrive szokott még kallódni itt-ott.

Remélem valamilyen formában hasznos és/vagy érdekes volt ez a bejegyzés, ha másért nem, azért, hogy bemutassam, mivel ne terheljétek magatokat :D 
Felsőoktatásban tanuló lányok, ti inkább füzetesek, vagy laptoposak vagytok?

16 megjegyzés:

  1. Végre :D
    Az én táskáim káoszosak, papírgalacsinokkal, meg mindennel. :D
    Én is szeretem ezeket a tollakat, és rettenetesen félek, hogy itthon hagyom az irataim, a kulcsom, sőt, a telefonom is. :D
    Tök jól néznek ki így együtt a füzetek. :)
    Én mindig füzetbe jegyzeteltem anno, és szerencsére voltak olyan előadások, ahol a tanárok odaadták a ppt-ket. Azokat természetesen gépről tanultam. Kinyomtatva kicsiben pedig jó volt puskának :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, én uncsi vagyok, nincsenek titkos ciki szemeteim :( Nálunk is odaadják a PPT-t, de én azokat sosem szoktam megnyitni :DDDDDD

      Törlés
  2. huu, az ebayes powerbankhez kérhetek egy linket? :)
    amúgy nem is sok ez a cucc, az elektronikai kütyüket leszámítva sztem teljesen vállalható mennyiség :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Múltkor is kerestem már a linket valakinek, de licitáltam rá, és már nincs fent :(
      http://www.ebay.com/itm/5600mAh-Mobile-Power-Bank-USB-Battery-Charger-for-Cell-Phone-Iphone-Samsung-HTC-/141727026919?var=&hash=item20ff96cee7 ez hasonló hozzá árban meg teljesítményben is :)

      Törlés
  3. Nálam néha előfordulnak papírgalacsinok, de igyekszem a nap végén kidobni őket. :D
    Az alapszakon végig füzetbe jegyzeteltem, most viszont váltottam és csak üres lapokat viszek magammal, így nem kell több füzetet is magammal cipelnem az órákra. Imádok kézzel írni, viszonylag gyorsan is írok, legalábbis gyorsabban, mint gépelek, így a laptop nálam kilőve, na meg elég nehéz így is a táskám. :D
    Egy powerbank-re nekem is ideje lenne beruházni lassan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én arra jöttem rá, hogy minél idősebb vagyok, annál szebben írok kézzel :DDD
      A powerbank a világ legjobb találmánya! :D

      Törlés
  4. Én most szoktam rá a laptopozásra, de csak annyira, hogy idehaza kidolgozom a tételeket, mert mégis csak gyorsabb, mint kézzel. :) Erre nem elromlott a drága. :D Volt rajta kb 20 kérdés, amit nem nyomtattam ki, de nem volt hajlandó bekapcsolni. Most sikerült felélesztenem, úgyhogy gyors befejezem a maradék tételeimet, és gyorsan kinyomtatok mindent, utána meg dögledezzen ahogy nem szégyell. Maradok én a klasszikus füzetnél. :D

    Eleinte amúgy lapoztam, meg irattartókkal szórakoztam, de amikor a hatékony rendszerezés ellenére is elveszett egy fontos anyagrész (azóta se lett meg), inkább viszek füzetet minden tantárgyra külön, és legyen minden egyben. Úgyis annyit írunk, hogy egy vastagabb füzet simán tele lesz egy szemeszter alatt egy tantárgyból, de volt olyan tárgyam, amiből három(!) füzetem is volt.

    Pedig annak idején megálmodtam, hogy milyen jó lesz egy füzettel, mindig könnyű kis táskával...

    Amúgy ha mégis viszek valami kütyüt az egyetemre, akkor tabletot szoktam, persze nem jegyzetelni, hanem digitális anyagokhoz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a kicsi laptop ment tönkre, amit direkt azért vettünk anno, hogy utazáshoz meg hasonló helyekre vihessem magammal, erre kiderült, hogy típushibás és kinyírja az akksit, bármi történjen...én szerencsére Dropboxba töltök fel rögtön mindent, plusz el is küldöm anyának, mert a munkahelyen ki tudja nyomtatni, szóval extrán bebiztosítom a dolgokat :D
      A könnyű táskáról már én is lemondtam, olyan, mintha sziklákat cipelnék benne :D
      Én is kölcsönkaptam volna apáék tabletjét, de érintőképernyőn szórakozni gyűlölök, nekem a fizikai billentyűzetre van szükségem, viszont lehet, hogy mivel a másik laptop bemondta az unalmast, azért beszerzek majd egyet annak pótlására...

      Törlés
    2. Köszi a tippet, én is Dropboxba töltöm eztán, biztos ami biztos. :D

      Törlés
  5. Én mivel konzis vagyok így nálam nem laptop hanem kották vannak mindenhol :)) És nem elég,hogy a táskám mindig nehéz, hanem még a fuvolám is naponta viszem magammal...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért imádtam a zongorát, azt nem kellett magammal hurcolni mindig :DDDD

      Törlés
    2. Igaz, bár szerencsésnek érzem magam, mert a fuvola a legkisebb és legkönnyebb hangszer, ha cipelésről van szó! :D

      Törlés
    3. Huh, a kották mindig mindenhol ott vannak, sosem tudom őket egy helyen tartani :D Én is fuvolázom, és ilyenkor mindig áldom az eszem, hogy nem csellózni akartam :D

      Törlés
    4. Biza. :D
      Két szobatársnőm is csellista, egyiket se irigylem! :D

      Törlés
  6. Abszolút füzetes :) Utálom cipelni a gépet. Én ráadásul lapokat használok, amiket aztán egy nagy csatos mappába gyűjtök otthon. Szóval amivel egy nap suliba megyek: egy vékony mappa, benne 10-15 lap (mindegyikre írom a tárgy nevét, dátumot, hanyadik óra), 2 toll, esetleges könyvek, víz, zsepi, telefon - beleférek egy vászontáskába :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerdán amikor csak gyakorlataim vannak, akkor nem viszem a laptopot, és olyan jó, hogy nem tíz kilós a táskám :DD Akkor én is füzetezem, de már előre félek, hogy hogyan fogom ezeket így összerakni egymás után majd ha tanulni kell belőle...:D

      Törlés