2015. november 5., csütörtök

Yves Rocher Sérum Exceptionnel hajápoló szérum

A bloggereseményen bemutatott újdonságok közül egyértelműen ez a szérum keltette fel leginkább az érdeklődésem, és nagyon megörültem, amikor láttam, hogy kaptunk belőle egyet kipróbálásra. Én aztán tényleg hatásos tesztalanya vagyok a különböző sérült és igénybevett hajra való termékeknek, mindig keresem a jobbnál jobb hatásfokú balzsamokat, pakolásokat, szérumokat, de vajon beváltotta a hozzá fűzött reményeimet? 





Papírdobozban kapható, aminek a design-ja szerintem különösen szépre és elegánsra sikerült, mindenféle információt az összetevőktől a használatig megtalálunk rajta. A csomagolás valódi üveg, de a bénaságom ellenére sem sikerült még összetörnöm. Átlátszó, így látható, mennyi van még benne, az összetevők és hasonló lényeges információk a dobozon olvashatók. A pumpa könnyen kezelhető, pontosan adagolható vele a szérum, és bár nincs kupakja, elfordítva lezárható, ezt egy igazán praktikus ötletnek találom - pláne, mivel nálam a kupakok nem bírják sokáig.
Az illata számomra tipikus Yves Rocher, enyhe "növényes", ami nem marad meg.



Általában olajos állagú termékeket használok, ez viszont ahogy ígéri, inkább tejes és rendkívül folyékony. Mint tudjátok, majdnem derékig ér már a hajam, ezért hajmosás után nem spóroltam vele, így történhetett, hogy már több, mint a felét elhasználtam. Az állagánál fogva szinte egyáltalán nem lehet vele túlzásba esni, a zsíros és elnehezült érzetet elfelejthetjük. A hozzám hasonlóan száraz és töredezett hajú lányoknak emellé mindenképpen ajánlanék még plusz hajvégápolót, mert önmagában kicsit kevésnek érzem, de szeretem használni nedves és száraz hajon egyaránt. Plusz pont, hogy szilikonmentes, habár mostmár csak samponválasztáskor igyekszem kerülni ezt az összetevőt. Inkább puhábbá és könnyebben kezelhetővé tette a hajamat, mint fényessé, ugyanakkor nem lett annyira selymes, hogy már semmit se lehessen kezdeni vele.
Megvásárolható az Yves Rocher márkaboltokban, vagy a webshopon 2390 forintos áron. (Jelenleg - 2015.11.05. - 25% kedvezménnyel kapható.)

Amit ígér, azt abszolút beváltja, viszont hosszú hajra lehet, hogy nem érné meg a kiszerelés miatt, ugyanis nagyon gyorsan elfogy egy ekkora hajmennyiségnél. Az állagánál fogva főként vékonyszálú hajra ajánlanám, ami hajlamos könnyebben zsírosodni és lelapulni a hasonló termékek használatakor. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése