2016. február 23., kedd

Variációk Tangle Teezer-re #2 | Detangler hajkefe

A legutóbbi Iparfümériás vásárlás alkalmával igencsak közel álltam hozzá, hogy végre valahára beszerezzem a csodafésűt, de a kísérletező kedvem felülkerekedett, és ismét egy "hasonmásra" esett a választásom, méghozzá a Detanglertől. (Valószínűleg a jövőben benevezek az eredetire is, de ha már elkezdtem ezt a sorozatot...) A márka többféle változatban  kínál hajkeféket, én ezúttal a legalapabb fajtát választottam.


A legszembetűnőbb különbség, hogy van nyele, és az alakja is más, mint a többi hasonló hajkefének, bár a nyél nélküli verziókkal sincs különösebb problémám, azok is kézreállnak. Több színben és mintában kapható, én a legegyszerűbb fekete-szürke "kockásat" választottam.



A másik dolog, amiben eltér például az Ebelintől, hogy kevésbé rugalmasak és gumiszerűek a fogai, emiatt lehet, hogy kezdetben azt hihetjük, hogy "agresszívabb" az eddig használt társainál, de szerencsére erről szó sincs, főként, hogy ezzel nem hallom azt a furcsa, tépő hangot, amit az Ebelinnél igen. Érzetre mintha nem siklana olyan könnyen a hajban, de mostanában gondjaim vannak a masszív gubancokkal, amiket ugyanakkor maradéktalanul sikerült kibontania vizesen és szárazon is. Nagyon utálom, ha a benne maradt hajszálakat csak porszívóval lehet eltávolítani, mert úgy rátekerednek és beleakadnak, hogy mosáskor sem jön ki maradéktalanul, ez viszont úgy gyűjti össze a hajat, hogy szinte egyben kiszedhető belőle, valószínűleg a kevésbé gumis anyagnak köszönhetően. Samponos vízzel könnyen tisztítható, ezt a műveletet egyébként is érdemes minden hajmosáskor elvégezni.



13 féle mintával rendelhető meg az Iparfümériáról, és 1490 forintba kerül, ami kevesebb, mint fele az eredetinek.

Ezt is tudom ajánlani azoknak, akik sajnálnak ~4000 forintot kiadni, mégsem szeretnének  "hagyományos" műanyag kefét használni. Nem kizárt, hogy a következő áldozatom már a prototípus lesz, de ki tudja?! Lehet, hogy elcsábulok egy másik változatra ebből...

4 megjegyzés:

  1. Kiporszívóztad? :) Köszi a tippet, küzdöttem én is a kimosással. Nekem Mülleres van, meg vagyok vele elégedve, gyorsan lehet vele fésülködni, szeretem ezt a kefét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki szoktam, ez a leghatékonyabb módszer, hogy mindent ki tudjak szedni belőle :DD

      Törlés
  2. Mikor Ritánál próbáltam, nekem nagyon karcolt, és fájt. Maradok az eredetinél, és szerintem megveszem a compact stylert is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy tényleg karcol, de a fejbőrömet max. elkerülöm :DD

      Törlés