2016. március 2., szerda

Februári kedvencek | 2016

Gondolom a legtöbb egyetemista olvasóm számára ugyanarról szólt a február, mint esetemben: elkezdődött a félév. A mostani órarendem közel sem olyan laza, mint az előző volt, a Facebook oldalon már írtam, hogy háromszor is bent vagyok este hétig, így eléggé felborult a hetem, bár szerencsére pénteken most sincs órám, hétfőn pedig csak egy van. Plusz megjöttek a matekos tárgyak is, hurrá - de ez sajnos nem őszinte öröm. Viszont itt a március, remélhetőleg lassan a tavaszi idő is megérkezik, nemsokára megtudom, hogy kapok-e ösztöndíjat, és közeledik a 15-ei hosszúhétvége. De előbb nézzük, miket használtam a legtöbbször februárban.


Még ősszel vettem talán a Joy napok alkalmával az Adidas Soft Honey tusfürdőt, aminek a nevével ellentétben köze sincs a mézhez - szerencsére. Emlékeim szerint nem használtam még ennyire tartós illatú testápolási terméket, ráadásul ígéretéhez híven gazdag formulájú és nem szárít egyáltalán. A másik kedvencem a Dermacol Aroma Ritual ír kávés tusfürdő lett, amit drogériákban nem, csak Iparfümérián lehet kapni. A kávén kívül én egy kis karamellás beütést is érzek, bármilyen napszakban szívesen használom, és kár, hogy nem marad meg bőrön az illata. A Ziaja avokádóolajas testápolóról a héten érkezik a teszt, elöljáróban csak annyit, hogy kicsit féltem tőle, mert sehol nem találkoztam még véleménnyel róla, de belopta magát a szívembe, és végre rendszeresen hidratálom a testem is. Ugyancsak nagy meglepetés volt a Secret Natural krémdezodor, ami hatásában majdhogynem vetekszik az eddig legyőzhetetlen Rexona Maximum Protectionnel, ennek illata viszont szinte nincs is, ami elég nagy pluszpont.


Most, hogy heti kétszer is reggel 8-9 órától este hétig az egyetemen vagyok, visszaszoktam a Rimmel Lasting Finish púderalapozó használatára, mert sokkal szebben mutat a nap végén, mint egy folyékony termék. Szintén emiatt lopta be magát a szívembe az eBay-ről rendelt Yanqina filces szemhéjtus is, még azt is megkockáztatom, hogy ez a legjobb, amit valaha használtam. Szupertartós, gyönyörű fekete, könnyű vele dolgozni, és 300 forint alatt van. Komolyan! Visszatértem a jól bevált Essence Stay All Day korrektorhoz, ez mindig biztos pont, ha a karikák eltüntetéséről van szó. Az elmúlt néhány hónapban eléggé elhanyagoltam a pirosítást, inkább csak kontúroztam, mostanában viszont elővettem a Sleek pirosítóm Anique árnyalatban, és a Lovely Silver highlightert is gyakran előkerült, főleg, ha koncertre, vagy valamilyen esti eseményre mentem. 


Januárban több ásványi medált rendeltem az eBay-ről, ezért miután a hónap elején megérkeztek, szinte egész februárban csak ezeket hordtam. Nem kizárt, hogy a közeljövőben landol még majd nálam néhány fajta...

Már említettem, hogy Zoella a kedvenc videósom, rajta keresztül pedig több videós barátját "megismertem", többek között Jim Chapman-t, akit Tanya Burr férjeként és a Pixiwoo lányok öccseként is ismerhettek. Egy vlogvideóban említették, hogy Jim forgatott egy filmet Rise of The Superstar Vloggers címmel a BBC számára, amiben videósokkal beszélget erről a különleges közösségről. Aznap este rögtön le is töltöttem, és ahogy néztem, néhány percre még az is megfordult a fejemben, hogy videózni kezdek. - Nem, nem fogok. - Szerencsére valaki feltette a teljes dokumentumfilmet YouTube-ra (igaz, csak 360p-ben elérhető) ezért le sem kell töltenetek, ha meg szeretnétek nézni :) 


YouTube fronton a D. Tóth Kriszta által (szó szerint) vezetett Elviszlek magammal című beszélgetős műsort említeném, amiben minden szerdán egy közéleti személyiség ül be Kriszta mellé egy fuvarra, és tabuk nélkül érintik a lehető legváltozatosabb témákat. Idén már a második évad fut, a személyes kedvenceim a Kulka Jánossal, Risztov Évával, Sándor Máriával készült részek, ezeket mindenképpen ajánlom.


Egy kifejezett videó is akadt a vezetős műsoroknál maradva, méghozzá a James Corden által készített Carpool Karaoke sorozat Chris Martin vendégszereplésével készült része. Tudhatjátok, hogy a Coldplay a kedvenc zenekarom, emiatt pedig erre a videóra pedig szavakat sem találok, annyira fantasztikus :) Ja és nem mellesleg ebből is látszik, hogy ennek az embernek stúdión kívül is elképesztő hangja van.


Teljesen véletlenül tévedtem be a Camponában újonnan nyílt Pepco üzletbe. És milyen jól tettem! Igaz, nem terveztem, mert azt hittem, hogy olyan, mint a KIK, ahol én rendszerint semmit sem szoktam találni. Rendkívül jó dekorációs és lakberendezési cuccokat árulnak nevetségesen alacsony áron, legszívesebben a fél boltot felvásárolnám. Ha van a közeletekben, mindenképpen nézzétek meg!

Kedvenc zenék:
Foals - What Went Down
Foals - Birch Tree
Foals - Mountain At My Gates
Fleurie - There's a Ghost
Dido - See The Sun
PVRIS - White Noise
Kodaline - Coming Alive
X Ambassadors - Renegades
Nina Nesbitt - Chewing Gum
The View - Shock Horror
Clairity - Exorcism
KT Tunstall - Other Side Of The World
The Lumineers - Ophelia
Frank Turner - Mittens
Brandon Flowers - Between Me And You
The 1975 - The Sound

7 megjegyzés:

  1. Az a dezodor a legjobb a világon. Csak sajna nagyon viszkettem tőle, de ezt leszámítva imádtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nekem nincs ilyen problémám, úgyhogy nagyon örülök, hogy megtaláltam :D

      Törlés
  2. Ezt a test én is megrendeltem. Sajnos ha egy picit vastagabb vonalat húzok felkenődik a szemhéjamra :(. De még probálgatom,ennyi pénzért nem kár.
    Kriszta műsorát én is mindig megnézem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De fura, nekem bombabiztos :O Mondjuk valószínűleg a szemhéjalapom is rásegít :D

      Törlés
  3. Ennyire jó a Secret? Jó régen volt már ilyen deom. Három napos a heted gyakorlatilag?
    A púdert én elhasználtam, szerettem is a színét, de valami gyanús benne, először eltettem, mert kiütött, később elővettem, de nem vagyok róla meggyőződve, hogy nem ez okozza-e a pattanásokat, vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban, pedig szuper a termék színre, állagra, csak sajnos tartósan nem bírom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó, én azt hittem hogy ez anya gyerekkorában lehetett menő, de kiderült, hogy egy csomóan használják manapság is :D Hát, négy, mert hétfőn van egy statisztikám, ami szinte a semmivel egyenlő (annyit is értek belőle), cserébe viszont félbevágja a napom :D
      Ezt még nem is hallottam semmitől, de akkor örülök, hogy nálam nem csinált ilyet.

      Törlés