2016. április 4., hétfő

Beszámoló | Yves Rocher bloggeresemény #2 - 2016.03.31.

Múlt héten az Yves Rocher második bloggereseményén jártam, aminek apropója a megújult Plaisirs Nature termékcsalád megjelenése volt. Hogy őszinte legyek, azóta vártam már ezt a vonalat, amióta az első hírek kikerültek róla, és amikor megkaptam az e-mailt a meghívóval, annyira izgatott voltam, hogy utána csütörtökig az üzleteket is elkerültem, mert akkor szerettem volna először látni és megszagolni mindent. Az eseményre a Salt 'n Pepper főzőiskolában- vagy inkább stúdióban került sor -, ugyanis az új illatok megalkotásánál legfőképp a különböző gyümölcsök és fűszerek kombinációja dominált, ehhez mérten pedig minden résztvevő csoport főzött vagy sütött is valamit. Mi mentás-málnás brownie-t készítettünk, amiről én egészen idáig azt hittem, hogy bonyolult, de rá kellett jönnöm, hogy pillanatok alatt kész, és még talán én is képes lennék összehozni. (Higgyétek el, ez nagy szó.) Délután tehát elindultunk Pannival, és miután szinte mi is megsültünk a hármas metróban, majd végigkeveregtünk a labirintusszerű aluljárón át az építkezés tengerén, megtaláltuk a helyet, és csatlakoztunk a többiekhez. Nem ismertem mindenkit, de Elenit, Vikit, Andust, Meát és Anikót igen. Körülöttünk sorakoztak a finomabbnál finomabb illatú termékek, azt sem tudtam, hirtelen hova nyúljak. Amikor mindenki megérkezett, átvonultunk elkészíteni a sütit, mindenkinek megvolt a maga feladata, így meglepően gyorsan végeztünk, és amíg sült, elmesélték nekünk a koncepciót, és ismertették, hogy pontosan mit is találhatunk mostantól a boltok polcain. 

Néhány lényeges alap tudnivaló a változásokról:
  • minden termék csomagolása újrahasznosítható, és részben újrahasznosított műanyagból készül
  • a cimkék is megváltoztak, sokkal jobban visszaadják a márka természetközeli hozzáállását, és nem mellesleg szerintem csodaszépek
  • nyolcféle illatkombináció létezik: levendula-vadszeder, mandula-narancsvirág, narancsvirág-mandula-keserűnarancs, mangó-koriander, málna-borsmenta*, citrom-mandarin-cédrus*, bourbon vanília*, kókuszdió (a személyes kedvenceimet megcsillagoztam)
  • az utazó kiszerelésű tusfürdők mostantól 200 millisek (és csak 590 forintba kerülnek!)
  • a testápolókat alapból ellátták pumpával
  • nem minden terméktípus található meg minden illatban, ezért érdemes élőben végigfutni őket az üzletekben (de segítségként mellékelek lejjebb egy táblázatot is)
  • idővel visszatérnek majd régi, limitált kedvencek, de nem részletezem ;)

Bocsi, hogy ilyen pici, Print Screennel tudtam csak megoldani :(
Természetesen nem engedtek el minket üres kézzel, sok-sok szépséget kaptunk kipróbálásra, amiknek a nagy részébe már bele is kontárkodtam, plusz a hétvégén Elenivel beszereztünk még pluszban néhány tusfürdőt és pezső fürdőtablettát. 

A sok duma után pedig jöjjön néhány kép:






Ez volt a kedvenc részem



Kevergetésfelelős lettem


Jót főztünk
Remélem sikerült kicsit átadni az esemény hangulatát, és kedvet kaptatok megnézegetni a termékeket az üzletekben :) Ha pedig már találkoztatok velük, írjátok meg, melyik illatkombináció tetszett a legjobban!

7 megjegyzés:

  1. A citrusosból kár, hogy nincsen többféle termék, mert abból is agyon vásároltam volna magam. :) De a mangós parfümöt is hiányolom :D Na ennyi bajom legyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A citrusos naaaaagyon jó, követelem belőle a tusit :D

      Törlés
    2. Mangós parfümöt a polcokra! Én is hiányolom, de csak kb. 5x említettem meg! Reméljük lesz foganatja! :)

      Törlés
    3. Nem is értem amúgy, hogy pont abból miért nincs :D

      Törlés
    4. Ezt én sem értettem. Ha ezt jósolták a legnépszerűbbnek, akkor naná, hogy kell belőle edt is!;)

      Törlés
  2. Nem bánnám, ha karácsonyi limitáltak közül a vaníliás körte visszatérne, imádtunk :) Teljesen más az ízlésünk, nekem a mangós-korianderes és a szedres-levendulás a kedvencem, vettem is gyorsan belőlük tusfürdőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mangósat én is megvettem, de a levendula nagyon nem a szívem csücske :D

      Törlés