2016. április 6., szerda

Szerzemények #21 | drogériák, Iparfüméria

A legutóbbi szerzeményes bejegyzés február legelején volt, de persze azóta is vásárolgattam ezt-azt, amiket mindenképpen szerettem volna megmutatni még a Glamour napok előtt, hogy az akkori vásárlásnak majd mint mindig, külön posztot szentelhessek. 


Márciusban a Müller szombatot leginkább az új Essence és Catrice szortiment miatt használtam ki, majdnem sikerült is mindent beszerezni, amit elsőre szerettem volna. Nagyon örültem hogy a Catrice Liquid Camouflage korrektornak lett egy még világosabb, 005-ös árnyalata, ez már valószínűleg nem fog besötétedni a bőrhibáimon sem. Az Essence Keep It Perfect! sminkfixáló spray is a kosaramba került, mert glicerinalapú, csakúgy, mint a Nivea Men Aftershave Gel, és reméltem, hogy hasonló hatást tudok vele elérni. Mostanában szeretek kísérletezni a szemöldökömmel, így több terméket is megvettem e célból, amiről már most tudom, hogy nem lett a kedvencem, az a Catrice Velvet Brow Powder Artist szemöldökpúder, ezzel ellentétben azonban az Essence Eyebrow Gel azóta nem maradhat ki a reggeli rutinomból, aki nem szeretne több ezer forintot elkölteni az Anastasia hasonló formázójára, ajánlom, hogy tegyen ezzel egy próbát. A Catrice Fixing Brow Wax pedig csak ráadás, a színezettet is szeretem fixálásra, így a színtelent is elhoztam. Említettem már, hoy nem vagyok teás, de a sajátmárkás maracujás-kókuszos zöldtea felkeltette az érdeklődésem. Nem rossz, de kicsit túlságosan kókuszos.
Kakukktojás az AirWick Life Scents Turquoise Oasis gyertya, ami mindössze 400 forintra volt leárazva a Rossmannban. 


Hódmezővásárhelyi kalandozásunk során is betértünk az ottani Müllerbe, ahol végre valahára már az új Essence ajakra való termékek is ki voltak téve, rögtön rájuk is vetettem magam. A Longlasting rúzsok ígéretes új árnyalatokkal bővültek, kezdetnek a 21 trés chic-et hoztam el, ami egy sötétbordó, de a Glamour napokon valószínűleg meglepem magam még több színnel is. A Velvet Stick matt rúzsceruzák közül kettőt is választottam, de időközben a nude árnyalat eltűnt nem sokkal utána a táskámban, és azóta sem találom, de annyira tetszett, hogy egye fene, megveszem majd újra. A téglás árnyalat neve 05 plum perfect - habár nem értem, miért szilva, mert köze sincs hozzá. A Gummy Touch fedőlakk impulzusvásárlás volt, szeretem a matt hatású körmöket, kíváncsi leszek, milyen pluszt nyújt. A Fa Coconut Water tusfürdőt itt is a Rossmannban vettem, évek óta nem használtam semmit a márkától. Szerencsére számomra nem sok köze van a kókuszhoz, talán egy minimálisan érezhető. 
Karácsony után nagyon vadásztam egy Palmolive ajándékcsomagra, amiben a Magic Softness málnás habzó kézmosó is benne volt, Andi pedig talált belőle, és nekem adta a sajátját.


A Balea Eukaliptuszos habfürdőt még akkor vettem, amikor nagyon beteg voltam február-március környékén, és valamennyire tényleg segített abban, hogy ne érezzem olyan pocsékul magam, így valószínűleg máskor is be fogom vetni. Ugyanezen okok miatt csaptam le az Isana Intensiv ajakápolóra, amit az egekig magasztaltak, ráadásul pofátlanul olcsó is volt. Nem rossz, de nem lett a kedvencem. A Sensodyne Repair Whitening fogkrém még leárazva is 1000 forint fölötti áron volt kapható, de régóta szemeztem vele, így amikor elfogyott az aktuális fogkrémem, ezzel pótoltam. Az Isana fürdősók pedig éppen nagyon akciósak voltak, ráadásul mindkettőt szeretem. 


Leadtam egy viszonylag nagy rendelést Iparfümérián is, tele olyan dolgokkal, amiknek a nagy részére már régóta fájt a fogam. A legrégebb óta a Revlon Colorstay alapozóval szemeztem kombinált bőrre, de folyamatosan készlethiányos volt ezelőtt, amikor néztem, most viszont végre sikerült megszereznem a legvilágosabb, 110 Ivory árnyalatban. Alapoknál maradva szeretek az utóbbi időben zöld termékeket használni a kipirosodásra hajlamos területekre, a Delia Cosmetics Free Skin zöld primer jó választásnak tűnt ilyen célra, és tervezek egy bejegyzést is, amiben összevetem az Alverde hasonló sminakapjával. A másik régi kiszemelt a Green Pharmacy hajerősítő elixir volt, amit ugyan lehet kapni néhány Tescoban, de az itteniben pont nem, és ha már rendeltem, ezt is bedobtam a kosárba. Szintén hajra megvettem a Batiste Nourish szárazsampont, ami itthon nem kapható, és az Uniq One Care tisztító balzsamból is rendeltem kettőt, mert ilyesmiről még csak külföldieknél hallottam. Ez gyakorlatilag egy olyan kondícionáló készítmény, ami samponként is funkcionál. (Lelövöm a poént, tényleg működik, de fogok róla írni külön.) A Maybelline Color Drama rúzsceruzák mostmár elérhetőek a DM-ben, de itt jóval olcsóbban, 1430 forintért kaphatók 2000 helyett, az én színem a 210 Keep It Classy. Szintén takarékossági okokból rendeltem innen egy újabb csomag Invisibobble hajgumit, ugyanis olcsóbbra jön ki, mintha a Müllerben venném. Ha már rákattantam a szemöldökformázásra, a Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint Medium árnyalata sem maradhatott ki, mert szerettem volna valamit, ami vörösesebb árnyalatú, hogy jobban passzoljon a hajamhoz. Végül pedig három Missha (Pure Source Green Tea, Pearl, Mango) és egy Holika Holika (After Hard Study) fátyolmaszkkal is megismerkedem, mert alapvetően nem vagyok oda a lemosható maszkokért, ezeket pedig sokan szeretik.
A Mediblanc fogkrém ajándékba járt a rendeléshez.

Ti megnézegettétek már az új szortimentekek kínálatát?

9 megjegyzés:

  1. A Fa tusfürdőt imádom! :)
    Az a Müller tea is nagyon fincsi, mostanában mindig ott veszem a zöld teákat. :)
    Klassz dolgokat szereztél be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig csak a Nestea epres zöld teáig jutottam el, de hát ugyebár annak kevés köze van az eredetihez...:D

      Törlés
  2. Ilyen fátyolmaszkokat én is beszereztem egy vagonnal, fogok róluk írni :)
    Azt az eukaliptuszos habfürdőt még sosem láttam, de meg fogom venni, jön az allergiaszezon és nagyon jól fog jönni úgy érzem. Szuper dolgokat vettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van még belőle levendulás és fenyős is, de azok nem tetszettek :DD

      Törlés
    2. Van még belőle levendulás és fenyős is, de azok nem tetszettek :DD

      Törlés
  3. Ú, az a Fa tusfürdő iszonyatosan finom gyümis illatú a nevével ellentétben! :D A Revlon alapozójára pedig én is nagyon kíváncsi vagyok, sokan dicsérik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy minél többet használom, annál jobban érzem benne a kókuszt :D

      Törlés
  4. Jó dolgokat szereztél be, lehet hogy nekem is le kellene már adnom egy iparfüméria rendelést, nevetséges egyébként, hogy jóval olcsóbban ki lehet jönni még szállítási költséggel együtt is, mint ha Müllerben vásárolnánk. A Revlon alapozóval én is szemeztem már, a fátyolmaszkokat is szeretem, a Fa tusfürdőt én is most vettem meg, szerintem isteni illata van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Durván olcsóbb szinte minden, van, hogy olyan dolgokat is onnan rendelek, amit amúgy boltban is kapni, csak drágábban. És ráadásul több az árnyalat :D

      Törlés