2016. április 14., csütörtök

Teszt | Avon áprilisi újdonságok - Senses Delightful Orchard tusfürdő és Naturals Joghurt termékcsalád

Azt hiszem, menthetetlenül tusfürdő fanatikus lettem. Azzal nyugtatom magam, hogy a meleg idő és a nyár beköszöntével úgyis napi többször is elmegyek majd fürdeni akár, és egyébként is, a tusfürdő az, ami egyszer biztosan elfogy, ha meg mást nem, majd a család besegít. Nyilvánvalóan az Avon áprilisi újdonságai közül a fürdőtermékek fogtak meg leginkább, na meg az illatkombinációk.


A Senses tusfürdők csomagolását nagyon kedvelem, ennél is rendkívül szép a matricán látható kép. Egyetlen negatívumként talán azt tudnám felhozni, hogy nehezen pattintható fel a kupak, néha megszenvedek vele a kádban. Az állaga sűrűbb és zselésebb, mint például egy Balea tusi, a színe pedig csodás málnaszínű, ami nem csoda, hiszen málna-alma-fekete ribiszke illatú. Ehhez képest engem a bogyós gyümölcsös gumicukrokra emlékeztet, egy kis medvecukorral, amitől nem kell megijedni, nem az dominál. Szerencsére 1-2 órán át még érzem a bőrömön, mert ebből akár egy parfümöt is el tudnék képzelni. Bár kifejezetten hidratáló tusfürdőként van hirdetve, ilyen hatást én nem vettem észre, viszont nem szárít.
Két kiszerelésben rendelhető, 250 ml / 699 Ft és 500 ml / 1099 Ft.


A joghurtos tusfürdővel és testradírral elég különös a kapcsolatunk, ugyanis számomra egy az egyben Panni illata van, már elsőre is őt juttatta eszembe. Éppen ezért pontosan nem tudom meghatározni, mit érzek, de egyértelműen gyümölcsös. A tusfürdőben mintha lenne egy kis kakaós mellékillat is, ami a testradírban nincs meg. Mindkettő nagyon krémes, de nem nagyon habzanak fel, valóban a joghurtra emlékeztet az állaguk, plusz ezek hidratálnak egy kicsit. A testradírban valódi gyümölcsmagok találhatók, amik talán nem olyan hatákonyak, mint mondjuk egy cukros alap esetében, de nálam így is bevált, szívesen használom. A család tagja még egyébként egy testápoló, ami nekem nincs meg, egy a három termék együtt használva igazán ütős lehet, mert ennek a kettőnek is még órákig érzem az illatát fürdés után.
A tusfürdő 200 ml / 899 Ft, a testradír 150 ml / 899 Ft, de kapható belőlük hármas szett, ami 1299 forintba kerül a weboldalon.

Mindhárom terméket nagyon tudom ajánlani, főleg, hogy jelenleg (2016.04.14.) akciósak. Plusz van még egy Senses tusi, a Pure Oasis, amit tervezek, hogy beszerzem, mert állítólag annak is isteni az illata  :) 

4 megjegyzés:

  1. A pure oasis tényleg szuper. Én azóta beszereztem ezt a senses tusit is, és imádom. :D
    A radírt is használom, szintén szeretem. :D

    VálaszTörlés
  2. Tusfürdő mindig kell :) Nekem meg az a bajom, hogy állandóan vennem kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg sajnos akkor is veszek, ha nincs rá szükség :DD

      Törlés