2016. április 2., szombat

Teszt | Estrea arc- és testápolás

Innen-onnan hallottam már korábban az Estreáról, azt is tudtam, hogy magyar márka, és nagyrészt természetes kozmetikumokat gyártanak, de mivel drogériákban nem találkoztam a termékeikkel, sosem jutott eszembe, hogy szemügyre vegyem a kínálatot. Nemrég lehetőségem nyílt kipróbálni néhány dolgot a webshopból, arcápolás terén az E-vitamin és kollagéntartalmú szemránckrémre és a vitaminos hidratáló arczselére esett a választásom, ezen kívül érkezett hozzám egy zöld tea illatú aromaterápiás tusfürdő, egy sheavajas-jojobás-narancsos kézkrém, és egy szőrnövekedést gátló krém, amire különösen kíváncsi voltam - ezutóbbinak majd egy külön bejegyzést szentelek.



Az arcápolási termékek közül mindkettő tégelyes, amit sokan nem kedvelnek, nekem különösebben nincs vele problémám, bár ezesetben a tető menetével sokszor meggyűlik a bajom, és nem sikerül rendesen visszatekerni.


Az arczselé esetében kicsit mellényúltam, mert csak utólag láttam, hogy isopropyl alkoholt tartalmaz, amit főleg arcápolók esetében igyekszem elkerülni, önmagában használva ezért szárított is. A és E-vitamint tartalmaz, valamint panthenolt, és nagyon furcsa, valóban zselés állaga van, az illatát pedig egyszerűen friss tisztaságillatnak írnám le. Valószínűleg nyáron fogom inkább elővenni, amikor kevésbé hajlamos kiszáradásra a bőröm, mert egyébként rendkívül könnyű állagú.
A szemránckrémen sokat gondolkodtam, mert 20 évesen nemigen van még szükségem ilyesmire, de arra jutottam, hogyha a ráncokra nem is, önmagában jól jön valami, amit bátran használhatok erre területre. A hidratáláson kívül nem vártam tőle sokat, de meglepődve tapasztaltam, hogy néhány nap után jelentősen csökkent a szemeim alatti puffadtság, amivel egyébként rengeteget küzdök, és semmi sem működött eddig ellene. Egyértelműen ennek tudom be, habár semmi ilyesmit nem ígér. Az állaga ennek is géles, pillanatok alatt beszívódik, én sminkelés előtt is bátran felkenem. Az illata hasonló az arczseléhez, friss, kissé citrusos.
40 ml-s kiszerelésben kaphatók, az arczselé 419 forintba, a szemránckrém 400 forintba kerül.




A tusfürdő hatalmas, 1 literes kiszerelésű, amit éppen ezért igyekeztem úgy választani, hogy a családból bárki használhassa, ezért lett végül a zöld teás a befutó. Nagy meglepetésemre pontosan olyan az illata, mint a Balea Blütentraum folyékony szappannak, amit anya használ fürdéshez, és már éppen fogyóban is volt, amikor megkaptam, így rögtön ment annak helyére egy pumpás flakonba, így az adagolás is megoldva. Nagyon híg az állaga, amivel először meggyűlt a bajom, de sikerült hozzászoknom. Nem habzik annyira, mint például egy Yves Rocher vagy Palmolive tusi, elsőre ez is szokatlan lehet, és szerencsére nem szárít. Anya eléggé hajlamos mindenféle allergiára, de ezzel semmiféle baja nem volt, tehát ezt a próbát is kiállta. Ez a hatalmas kiszerelés 517 forintba kerül.




A kézkrém elsőre érdekes élmény volt, mert még sosem használtam semmit, ami shea vajas. Hozzá voltam szokva, hogy a kézkrémek általában ragadós, nehéz állagúak - ezért nem is nagyon kedvelem őket egyébként -, ugyanakkor ez majdhogynem púderes hatást hagy a bőrön, miközben a tégelyben szinte habosnak tűnik. Mostanában rettenetes állapotban voltak a kézfejeim, és mivel gyakran kellett kennem, különösen örültem ennek a formulának. Az illatában talán minimálisan érezhető a narancs, azon kívül elég natúr és semleges. Nem tartalmaz kőolajszármazékokat, parabént, színezőanyagot és szilikont sem. 799 forintba kerül a 200 ml-s tégely, ami kézkrémhez képest elég gazdaságos.

Az összes termék megtalálható és megrendelhető a honlapon, amely egyébként könnyen átlátható, rengeteg információ található rajta. Piros pont, hogy Budapesten két személyes átvételi pont is található - ezt választva szállítási költséget sem kell fizetnünk -, sok webshop esetében fővárosiként hiányolom ezt a lehetőséget.

A kedvencem egyértelműen a szemránckrém lett, annak ellenére, hogy azon hezitáltam a legtöbbet. 
Ti próbáltatok már valamit az Estreától? 

9 megjegyzés:

  1. Konkrétan meg kellett néznem a honlapon, hogy tényleg ennyibe kerül a szemránckrém? :D
    Viszont ha már itt tartunk, én hiányoltam a bejegyzésből a termékek közvetlen linkjét - habár én nem vagyok lusta olvasó, így rákerestem, de kényelmesebb lenne közvetlenül eljutni a webshopban az adott termékhez ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszi, hogy szóltál, frissítem is gyorsan! :) Tényleg ennyibe kerül, durva :D

      Törlés
  2. Az árakon én is csodálkoztam, de ez legalább egy jó pont. Viszont a denat alkohol az arckrémben nem túl nagy pozitívum nálam. Igaz, a 10 ezer forintos krémekben is ugyanez van, úgyhogy itt még jobban jár az ember! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam van olyan alkoholos cucc, amit egyáltalán nem érzek meg, de ezt most sikerült, bár lehet, hogy csak a tél miatt. Majd nyáron kiderül :D

      Törlés
  3. Nagyon régen volt tőlük 1-2 termékem, ha jól emlékszem szerettem őket. Az árak nevetségesek, nem hittem el, hogy ennyibe kerül egy szemkörnyékápoló krém :D Ha valahol szembejön, majd veszek belőle mindenképp.

    VálaszTörlés
  4. Na meg is vettem a szemkrémet, mert a páromnak meg anyumnak olyan cekkerek vannak a szemei alatt hogy ihaj. :D A one euro marketben vettem 325.- Ft-ért. Árban én vezetek. :D A zseléskrémen nem láttam azt a denat alkoholt, én isopropilt olvastam az elején de az nem ugyanaz. Gyorsan beszívódik? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudtam, hogy ilyen helyeken is lehet kapni, mondjuk One Euro Marketet még sosem láttam a közelemben :D Basszus, tényleg isopropyl, félreolvastam, gyorsan javítom is a bejegyzést, mondjuk az ugyanúgy szárít...de amúgy gyorsan beszívódik nagyon :)

      Törlés
    2. Na köszi Bár most a rózsás selyemproteines krémmel is szemezek, az is jónak tűnik. :)

      Törlés