2016. április 9., szombat

Teszt | Estrea Silk Intensive szőrnövekedés-gátló krém

Az Estrea kínálatából egyértelműen erre a krémre voltam leginkább kíváncsi, el nem tudtam képzelni, hogy ez hogy működhet, és egyáltalán vajon hatásos-e. Szerencsére se nem sötét, se nem túl dús a szőrzetem, de azért mindenki szeret kevesebb időt és energiát tölteni a szőrtelenítéssel, így rögtön tesztelni kezdtem, miután kézhez kaptam. Elöljáróban annyit, hogy az eredmény meglepett...



A csomagolása ugyanolyan letisztult, mint a márka többi terméke esetében, a krém maga tubusban érkezik. Mustárszínű, híg állagú, illata szinte egyáltalán nincs.



Mindenféle módszerrel szőrtelenített bőrfelületen alkalmazható, így én a karomon és a lábamon használtam 4 héten keresztül minden fürdés után - ezt ajánlja a csomagolás is. Előbbit gyantázom, utóbbit borotválom. Azt kell mondjam, hogy mindkét esetben beváltja az ígéretét. Sokkal ritkábban és lassabban nőnek vissza a szőrszálak, a lábamon 4-5 nap után, a karomon 2-3 hét után kezdett el - alapesetben ez 2-3 nap, illetve 1-másfél hét -, és jelentősen meg is ritkult. Sajnos minden igyekvésem ellenére nagyon hajlamos vagyok szőrbenövésre, főként a lábamon, ezen is segített egy kicsit, bár erről nem volt szó a leírásban. Nem szárít, de nem is hidratál, ezért én szoktam utána testápolót használni.
A karomról előtte-utána képeket is készítettem, szerintem megdöbbentő a változás:

Állapot közvetlenül gyantázás és a krém használatának megkezdése előtt
Gyantázás után 4 héttel mindennapos használat mellett

Azt hiszem, hogy magáért beszél. Gondolom az elért állapot rendszeres használat mellett tartható fenn, nyáron jó hasznát fogom venni, az biztos.
A 100 ml-s kiszerelés 4500 forintba kerül a webshopban, ami a többi termékhez képest nagyon drága, viszont négy hetes minden napos használat mellett nem fogyott el a fele sem. Mivel az én adottságaim mellé nem létszükséglet, ezért ennyiért nem vásárolnám újra, de akinek nagy gondot okoz a szőrösödés, annak talán érdemes lehet egy próbát tenni vele, amennyiben a pénztárcája engedi. 

Hallottatok róla, vagy próbáltatok már hasonló terméket? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése