2016. november 29., kedd

Teszt | Avon Mega Effects krémes szemfesték

Sosem voltam igazán oda a krémes szemfestékekért, mert bár villámgyors sminket lehet kreálni velük, a legtöbb nem igazán bizonyult tartósnak, és ha nekiállok pepecselni a szemhéjalappal, akkor azzal az erővel már egy por állagú szemhéjpúdert is elővehetnék. Az egyetlen, amit rendszeresen használok a Maybelline Color Tattoo-k közül az On And One Bronze árnyalat, éppen ezért kíváncsi voltam, hogy egy hasonló elven működő és hasonló hatású termék az Avon kínálatából vajon hogyan szuperál majd. 


A csomagolásáról nem sokat mondanék, az üvegtégely pont olyan, amilyenben a zselés szemhéjtusok szoktak lenni, jó masszív. Az enyém a Bronzed árnyalat, ami egy valóban bronzos tónusú csillámos barna. Hasonlít a fent említett On And On Bronze-ra, de az aranyosabb árnyalatú és inkább metálos beütésű.



Egy rétegben, alap nélkül
Az Avon verziójából több rétegre van szükség az intenzív fedéshez, és sokkal keményebb, szárazabb állagú, ennek köszönhetően én leginkább ujjal szeretem felvinni és eldolgozni, ecsettel szerintem ne is próbálkozzatok. A szemhéjpúdereket könnyen lehet satírozni rajta. Ha valaki nem szereti, ha érezhető, hogy van a szemén valami, annak nem ajánlanám - bár engem személy szerint nem zavar, pár perc után megszokom -, viszont pont annak köszönhetően, hogy szinte megköt brutálisan tartós . Megkockáztatom, hogy a ígért 18 órát simán kibírja, és leteszteltem, valóban vízálló. Eltávolításához kétfázisú olajos lemosót ajánlok, de micellás vízzel is viszonylag könnyedén lejön. 
Összesen 6 árnyalatban kapható, 4 gramm terméket tartalmaz, és teljes áron 1999 forintba kerül, de jelenleg (2016.11.29.) akciós.

Megszerettem, extra hosszú napokon nagyon jó szolgálatot tesz, és remélem, hogy idővel matt kollekcióval is előrukkolnak ezekből, mert az biztos, hogy sokak igényeit kielégítené. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki ez a szín, nekem szimpatikusabb, mint az On and on bronze. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a brutálpigmentált kategória, tegnap felkentem egymás mellé és rendesen meglepődtem hogy te jó ég, ennek ennyi színe van?:DDDDD Mintha valami fólia lett volna, önmagában sosem látom ilyen durvának :D

      Törlés