2016. november 23., szerda

Új termékek a hajápolásomban #9

Az utóbbi hetekben szinte teljesen lecseréltem a hajápoló termékeimet, ami nem jellemző, mert általában mindig van egy-egy biztos pont, amit egészen addig nem teszek félre, amíg el nem használom. Úgy terveztem, hogy mostmár tényleg kitartok a jól bevált Vitalcare samponom mellett, azonban bekerültem egy trnd projektbe, ami teljesen keresztbehúzta a terveimet - szerencsére sikeres kimenetellel. 


Schwarzkopf Essence Ultime Caviar+ Hair Renew sampon: mint már a bevezetőben említettem, egy trnd projekt keretein belül jutottam hozzá a teljes termékcsaládhoz, ami azért vicces, mert a Glamour napokon végül lebeszéltem magam róluk, mondván, hogy nincs rájuk szükségem, erre néhány hét múlva bekerültem a tesztelésbe. Nagyon jó ez sampon, pedig nem számítottam rá, hogy be fog válni. Rendkívül puhává és könnyen kezelhetővé teszi a hajam, ugyanakkor még a harmadik napon is vállalhatóan néz ki, ráadásul szárazsampon nélkül! Az összes termékre jellemző, hogy az illatuk elég intenzív, és sokáig a hajban is marad, szóval mindenképpen szagoljátok meg a boltban. Sajnos hosszútávon korpát okozott, ezért csak néha-néha használom, ettől függetlenül viszont meg vagyok vele elégedve.

Balea Professional Winter Protect sampon: teljes mértékben impulzusvásárlás volt, de milyen jól tettem, hogy megvettem! Nem szárít, nem zsírosít, nem viszket tőle a fejbőröm, és korpát sem okoz, mindez egyszerre pedig nagy teljesítmény nálam. Sietős napokon egy nem kiöblítendő fújós balzsammal kombinálva is olyan álom frizurát eredményez, mintha a világ összes pakolását a fejemre kentem volna, az ára pedig verhetetlen. Azt hiszem, be kell táraznom belőle, mielőtt még kivonják.

Schwarzkopf Essence Ultime Caviar+ Hair Renew pakolás: a balzsam sem rossz, viszont a pakolást emelném ki inkább, mert ez tényleg valami fantasztikus! Nem elég, hogy valóban hidratál, de azt tartósan is teszi, egészen a következő hajmosásig. Plusz pozitívum, hogy könnyebb és rövidebb ideig tart a hajvasalás, és bár nem tudom megfogalmazni, hogy pontosan mit csinál, de összképében sokkal szebb a hajam, amióta ezt használom. 

Batiste Oriental szárazsampon: már tudhatjátok, hogy odavagyok a márka szárazsamponjaiért, a színezett változatokon és a kissé hajlakkos hatású dúsítón kívül mind csillagos ötöst kapott eddig nálam. Ezt a darabot Notinoról rendeltem, mert már említettem, hogy ott olyan változatokat is lehet kapni, amit a Rossmannban vagy a Müllerben nem. Az oriental jelző senkit ne tévesszen meg, egyáltalán nem az a tipikus keleties, fűszeres illata van, amire én is asszociáltam, teljes mértékben hordható, és nem is túl erős. Hatékony, akár két plusz nappal is kitolható vele a hajmosás, ajánlom. 

Revlon Orofluido hajápoló elixír: szintén Notinos szerzemény, ami már legalább egy éve megvolt, de csak most találtam meg, és kezdtem el használni. Nos, ez nagy hiba volt, ugyanis igencsak bejött, és ha elfogy, valószínűleg megveszem a nagy kiszerelést is. A legfőbb pozitívumaként azt említeném, hogy a könnyű állagának köszönhetően gyorsan beszívódik, nem hagy zsíros, ragacsos érzetet, tehát akár naponta is használható - bár nem hinném, hogy különösebb szükség lenne rá, mert az ezzel elért eredmény is tartós. Nedves hajra még nem próbáltam.

Talán ez volt a sorozat első olyan része, amiben az összes bemutatott termék szinte maradéktalanul elnyerte a tetszésem, és nagyon örülök, hogy rájuk találtam. 

4 megjegyzés:

  1. Végigpróbálom én is a Schwarzkopf samponjait, mert a Baleát már kivégeztem mindet a DM-ben, ami a hajtípusomra való. Hm, a Wintert viszont még nem láttam, mikor próbáljam ki, ha nem most? Bár nekem a téli hajam az a sapkától lelapult, nem árt az extra ápolás. A korpa nálam is max. sampontól jön ki, alapból nem korpás a fejem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak megláttam, izginek tűnt, aztán úgy voltam vele, hogyha nem is tetszik, valamire elhasználom, de elég jót csináltak Baleáék most.

      Törlés
  2. Én is használok ezek közül pár dolgot, a sampon pakolás + a balzsam kombó nekem is nagyon bejött + az olaj nekem is megvan és imádom, olyan finom vaníliás illata van, hogy woow. Tényleg könnyű, nem zsírosít, nekem ez a kis minta elég lesz vagy 5 évig :D

    VálaszTörlés