2017. január 28., szombat

Januári kedvencek

Elkezdődött az új év, letudtam a vizsgáimat és végre sikerült némi időt szakítanom a sulin kívül más dolgokra. Talán feltűnt nektek, hogy ebben a hónapban igyekeztem heti három bejegyzéssel jönni, amikből majdnem fele a kedvenceimről szólt, ez pedig ismét egy ilyen téma lesz, a januári legtöbbet használt és legjobban szeretett termékekről. Bocsi, ha már unalmas, de mit mondhatnék, imádom ezeket. 


Bár az ünnepeknek már jó ideje vége, én mégis két karácsonyi limitált Lush tusfürdőt használtam leggyakrabban. A Lord of Misrule fürdőgolyót nagyon szeretem, ilyen formában pedig valamivel fűszeresebb formában érezhető, az élénk zöld színe pedig egyszerűen elképesztő - bár anya ki nem állhatja az illatát. A Snow Fairy-t meglepő módon samponként alkalmaztam legtöbbször. Jól tisztított, nem irritálta a fejbőröm, úgyhogy próbáljátok ki nyugodtan. Hajfronton a Krémmánia Beauty Boxban lapuló Joico K-Pak újjáépítő pakolás elképesztő puhává és fényessé tette a hajam, ráadásul szerintem mézeskalács illata van. És persze ha január, nem maradhat ki a Lush Bûche de Noël arctisztító sem, amihez féláron jutottam hozzá és már jópár éve hű társam ilyenkor év elején. 


Két Avon ecset érkezett hozzám kipróbálásra, amiket azonnal a szívembe zártam, ugyanis rájöttem, hogy eléggé szűkölködöm arcra való ecsetek tekintetében. A jobbra található pirosítóecsetet én leginkább kontúrozáshoz használom a kerek és tömött feje miatt, míg a balra fekvő púderecsetet pirosítóhoz. Mindkettő puha, kellően tömött, mégsem túl merev, és szépen lehet velük dolgozni. A Paese Smoothing sminkalapot még Katynél nyertem évekkel ezelőtt, de egészen idáig tartogattam, annyira jó, viszont csomagolása csapnivaló: az utolsó néhány adagot lehetetlen a pumpával kinyerni, így jobb híján minden mással próbálkozom. Sajnos a korábbiakhoz képest eléggé felment az ára, mára csaknem 5000 forintba kerül, ezért még gondolkodom, hogy újravásároljam-e, de érdemes lenne. Az Essence Silky Touch pirosító 50 sweetheart árnyalatban visszatérő kedvenc, időről-időre eszembe jut, hogy használni szeretném. Rengeteget volt rajtam a p2 Full Color rúzsok 230 grant a wish árnyalata, ami egy igazi mély sötétlila, és a formula is nagyon tetszik. Krémes, jól pigmentált, viszonylag tartós, és bár nem matt, mégis fogok szerintem még venni pár színt ezekből. 

YouTube terén újonnan iratkoztam fel Li csatornájára, aki egy Taiwanon élő magyar lány, tehát a videói nagy része az ottani életről szól, plusz első kézből ismerhetünk meg tőle ázsiai kozmetikumokat is, ezért érdemes megnézni, ha érdekel titeket az ilyesmi. 

Kedvenc zenék:

Hétfőn megkezdem a negyedik félévemet az egyetemen, úgyhogy vége a jó világnak, cserébe viszont idén először lesz majd tavaszi szünetünk, és februárban már 3 (és fél) éves a blog! 

2 megjegyzés:

  1. A Paese sminkalap valóban szuper, de tényleg elég drága. Az Aura háza táján nézelődöm emiatt, és ha sikerül új kedvencre találnom, mindenképpen megosztom majd a hírt a blogon is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nézegetem már egy ideje az Aurát, a folyékony matt rúzsaikat mindenképp ki szeretném próbálni, úgyhogy tavaszra szerintem érik egy rendelés :D

      Törlés