2017. január 1., vasárnap

Újévi nyereményjáték - LEZÁRVA

A héten Bécsben jártam, ahonnan csakúgy, mint nyáron Berlinből, ismét hoztam nektek is néhány apróságot. Igyekeztem megint olyasmiket válogatni, ami itthon nincs, vagy nehezen beszerezhető. Nincs apropó vagy séma, hoztam, ami megtetszett, és remélem, hogy tetszik nektek a kis csomag, amit összeállítottam :) 


Az első dolog, a Balea Zuckersüß tusfürdő kakukktojás, ugyanis itthon vettem, de olyan gyorsan elkapkodták anno mindenhol, hogy mostmár biztosan nem találtok belőle. Én nagyon szeretem, hadd próbálhassa ki más is. A Balea sárkánygyümölcsös-kókuszos kézkrémen azonnal megakadt a tekintetem a DM-ben a csomagolása miatt, ráadásul az illata is isteni. Mivel igen nagy népszerűségnek örvendenek, elhoztam egyet a Maybelline Color Tattoo Creamy Mattes kollekciójából, ami a 91 Créme De Rose árnyalatot viseli, és egy nagyon univerzális natúr árnyalat, de sajnos hozzánk nem hozták be. A Maybelline Baby Lips Pina Colada Pow limitált kiadását sem láttam a magyar üzletekben, pedig izgalmasnak tűnik a neve alapján. Végezetül pedig két dolog a Kikoból: egy gyorsan száradó körömlakk 26 Pastel Light Blue árnyalatban, és egy ajakceruza, ami a 703-mas számot viseli, és ide kattintva képet is találtok róla. 

Tudnivalók:

  • a játék 2017. január 15-én, vasárnap éjfélkor zárul
  • egy nyertes lesz, akinek a nevét a blogon külön bejegyzésben és a Facebook oldalon is közzé fogom tenni
  • csak magyarországi címre postázok, de külföldről is jelentkezhettek, ha van valaki a határon belül, aki címére elküldhetem
Jelentkezés menete:

  • töltsd ki a lenti Rafflecopter dobozt
  • az egyetlen kötelező feltétel, hogy legyél a blog nyilvános feliratkozója
  • három plusz esély szerezhető, ha követsz Instagramon, likeolod a blog Facebook oldalát, illetve megírod, hogy mi az, amit legjobban vársz 2017-ben
  • megosztásért nem jár plusz esély, de örülök és megköszönöm, ha viszed a játék hírét

a Rafflecopter giveaway

Fogadjátok tehát szeretettel ezt a meglepetést, jelentkezzetek, és mindenkinek sok szerencsét kívánok!
Boldog Új Évet!

53 megjegyzés:

  1. No, ezt a csomagot én is szívesen elfogadnám. Jelentkeztem is, köszönöm a lehetőséget.

    BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, hogy tetszik :))
      Boldog új évet nektek is!

      Törlés
  2. Köszi a lehetőséget:)
    Boldog Új Évet:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a lehetőséget, szuper kis csomagot állítottál össze! :)
    Boldog és sikerekben gazdag új évet kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, boldog új évet! :)

      Törlés
  4. köszi a lehetőséget, szuper csomag! :) csak így tovább Kami, és nagyon boldog
    új évet kívánok neked!! :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon tetszik a csomag, jelentkeztem is! :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Boldog Új Évet Kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, örülök, hogy tetszik :) Boldog Új Évet!

      Törlés
  6. Szuper csomag!
    Boldog Új Évet!:)
    Bianka xx

    VálaszTörlés
  7. BUÉK és köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönjük, hogy gondoltál ránk, az első játék után viszonylag gyorsan hoztad a másodikat, amiben ismét jó dolgokat szedtél össze. :) BÚÉK!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még én is meglepődtem, hogy magamhoz képest milyen gyors voltam :DD Boldog Új Évet! :)

      Törlés
  9. Köszönöm a lehetőséget.
    Szuper csomag.
    BUÉK. :)) ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, viszont kívánom! :)

      Törlés
  10. Boldog új évet!!Szuper csomag.

    VálaszTörlés
  11. Szuper ajándékcsomag! :)
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
  12. Köszönjük a lehetőséget! Boldog új évet :)

    VálaszTörlés
  13. Köszönjük a játékot, sikeres blogolást 2017-ben is! :)

    VálaszTörlés
  14. De jó nyeremények játszok is!!! 😍😘

    VálaszTörlés
  15. Köszönjük a nyereményjátékot! Nagyon szuper dolgokat válogattál össze, mindet imádnám!Ilyenkor azért kicsit sajnálom, hogy ritkán jutok ki külföldre, és hogy mennyi mindent nem hoznak be hozzánk..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem a 3 méteres Maybelline meg L'oreal pult láttán, olyan termékek jöttek velem szembe, amiknek a létezéséről sem tudtam ezelőtt, elég durva. Biztos lenne piaca a bővítésnek, de reméljük, erre lassan a forgalmazók is rájönnek, már csak abból is gondolva, hogy idén elég sok újdonság jött be :)

      Törlés
    2. Jajj, hát én biztos csak néznék, mint a moziban :D Sok érdekes terméket beszereztél? Sajnos szegediként hozzánk elég kevés újdonság jut el, itt még nagy sajnálatomra Müller sincsen, nem mint ha arra nem lenne igény. De legalább sok dolgot be lehet szerezni a neten, most sem bírtam ki, a Maybelline Color Tattoo ebben az árnyalatban olyan régóta kíváncáglistás, hogy végül megrendeltem Notinoról, a Baby lipset pedig ebayről :D

      Törlés
    3. Nem annyira, csak apróságokat vettem, mert sokszor még itthon is sajnálom a teljes árat sok termékre, a legtöbb dolgot Glamour napokon vagy ilyesmi alkalmakkor veszem, kint meg ugye nem igazán vannak akciók, most sem voltak. Vagy megrendelem Notinoról szintén, mert ott általában olcsóbb még úgy is :D Szeged ismerős, sokat járok arra, és először totál kiakadtam, hogy mi az, hogy ekkora városban nincs Müller, csak Vásárhelyen :D

      Törlés
  16. Boldog új évet, köszi a lehetőséget!

    Véletlenül lenyomtam az enter gombot, és a facebook névnél csak egy M betűt küldött el, Mária Parádi helyett :S

    Mária

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, viszont kívánom! :)
      Nem baj, tudni fogom akkor, hogy az te vagy :D

      Törlés
  17. Boldog új évet, szupi kis csomagot raktál össze, örülnék neki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, neked is, és örülök, hogy tetszik a csomag :)

      Törlés
  18. Szia! Nagyon örülök a játéknak, köszi a többiek nevében! :)
    Boldog Új Évet és további sikereket a blog életében!
    -Bri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is boldog új évet, és köszi, hogy játszol! :)

      Törlés
  19. Szia! Nagyon kis cuki csomagot állítottál össze! Boldog újévet Kami! :)

    VálaszTörlés
  20. Szia! Feltételek teljesítve. :)

    VálaszTörlés
  21. Szia! :) Szuper "kis" csomagot állítottál össze. Szívesen kipróbálnám :)
    Köszi a lehetőséget!
    Boldog új évet! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia!Szeretnék jelentkezni,és így picit utólag boldog újévet kívánni! A Facebook és az Instagram oldalad is likeoltam/követem ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont kívánom, és köszi, hogy játszol! :)

      Törlés
  23. Köszi a játékot! Szuper nyeremények! A "Boldog Új Év" lehet picit már kései, de akkor is minden jót kívánok 2017-re! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, az új év az mindig új év, úgyhogy neked is viszont kívánom, és örülök, hogy tetszenek a nyeremények :)

      Törlés
  24. Szia szeretnék jelentkezni. Fel vagyok iratkozva, és követlek Instán valamint FB-on is. :)

    VálaszTörlés
  25. Szia szeretnék jelentkezni nagyon jó kis termékek szupi a blog is szép napot!2017-ben az új lehetőségeket várom minden téren! :)

    VálaszTörlés