2017. május 22., hétfő

Beszámoló | Kiehl's x Pixibox szépségnap

Valószínűleg sokan értesültetek róla, hogy a Pixibox és a Kiehl's kollaborációjának köszönhetően szombat délután az Allee-ban található üzletben igazi kis szépségnapot tartottak, ami mindenki számára nyitott volt, és mivel még egyik hazai boltban sem jártam, úgy gondoltam, hogy ez tökéletes alkalom lesz arra, hogy körbenézzek.


A márkáról tudni kell, hogy az első üzlet 1851-ben patikaként nyílt New Yorkban, ezért a termékeknek van egy minimális gyógyszertári beütése, a csomagolás letisztult, a beltartalom növényi alapú, mégis modern, a kínálat pedig hihetetlen széles. Magyarországon, azon belül is Budapesten két üzletük van jelenleg, egy a Westendben, egy pedig az Allee-ban közvetlenül a Douglas mellett, ahol én is jártam. Mint már említettem, számomra nem volt ismeretlen a márka, hiszen külföldi bloggereknél és videósoknál már évek óta találkozhatunk olyan ikonikussá vált termékekkel, mint a Midnight Recovery Concentrate szérum, vagy az Ultra Facial termékek, de ezeken kívül számtalan termékcsalád létezik, rengetegféle textúrával, illattal és összetétellel. Vannak kifejezetten férfiaknak szánt termékek, meg egy egész polcnyi hajápoló finomság - mondanom sem kell, hogy ez a rész nyűgözött le leginkább, alig győztem végigszaglászni mindent. Mindenből van kint teszter - és odafigyelnek arra, hogy ami van, az valóban használható legyen -, kérésre pedig mintát is tudnak adni szinte mindenből, ami nagyon pozitív, hiszen a márka magyar pénztárcához mérve elég magas árfekvésű. Sok-sok utazó méretű termék is kapható, ha nem szeretnétek rögtön a teljes kiszereléssel kezdeni az ismerkedést.

Lehetőség volt bejelentkezni egy rövid ingyenes bőrápolási tanácsadásra is, amit egyébként szívesen elvégeznek bárkinek ott helyben, aki csak betér az üzletbe, és bár már félig-meddig tájékozottan ültem be, még így is tudtak újat mondani, és abszolút partnerként kezeltek. Az én bőrömre egyébként a Clearly Corrective Dark Spot Solution koncentrátumot, valamint a kurkumás-áfonyamagos maszkot ajánlották a meglevő rutinom mellé kiegészítésképp, ezekből mintát is kaptam, kíváncsi leszek a hatásukra. Természetesen Bea, a Pixibox megálmodója is ott volt, valamint Magdi, akik a jó társaságon kívül a Vöslauer jóvoltából frissítővel, illetve pogácsával is kedveskedtek, azok között pedig, akik feltöltöttek egy képet Instagramra az eseményről a megadott hashtaggel, kisorsolásra került egy Kiehl's termékekből álló ajándékcsomag.


Az üzlet annyira szép és dekoratív, hogy alig győztem képekkel, szóval sok-sok fotó következik, remélem, nem bánjátok: 


















Ezúton is köszönöm Beának és a Kiehl's csapatának, hogy megszervezték ezt a szépségnapot, és örülök, hogy végül ilyen interaktív formában valósult meg az első Kiehl's élményem, mert valljuk be, máig vannak olyan üzletek, ahol furcsán néznek az emberre, ha mindent végigpróbálgat, és nem csak lekapja a polcról, ami kell, és fizet, én pedig kifejezetten rosszul tudom érezni magam ilyen szituációkban. Bővült a kívánságlistám, azt kell mondjam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése