2017. május 2., kedd

Teszt | Zoella Beauty Wonder Hand kézkrém

Amikor először rendeltem Zoella Beauty terméket - nevezetesen a tusfürdőt, amiről ide kattintva olvashattok bővebben -, eléggé féltem, mert hiába vagyok oda a videóiért önmagában, ez még nem feltétlenül jelenti azt, hogy a termékei is tetszeni fognak, pláne, mert igencsak más stílust képviselünk. Főleg az illattal kapcsolatban voltak aggályaim, de szerencsére annyira tetszett, hogy nemrégiben két másik terméket is rendeltem az alap kollekcióból, amik közül most a kézkrémről lesz szó.


Körülbelül másfél-két évvel ezelőttig soha nem is tapasztaltam bőrszárazságot a kezeimen, emiatt pedig korábban nem vásároltam kifejezett kézkrémet, mert ha mégis szükség volt rá, megoldottam valamilyen testápolóval, vagy anyáéból használtam. Az utóbbi időben viszont néha annyira kiszáradt a kézfejem, hogy muszáj voltam specifikusan keresgélni. Próbálgattam illatmentes termékeket, hátha ez okozza a gondot, és bár hatékonyak voltak, a problémát mégsem oldották meg, ezért úgy voltam vele, hogyha már úgyis beléptem a rendszeres kézkrémezők táborába, használjak valami olyasmit, ami jó illatú, és szívesen veszem elő. Így esett a választásom a Wonder Hand-re Zoellától.



A csomagolás nagyon cuki, ahogy már megszokhattuk, és a legjobban az tetszik, hogy a kézkrém egy fémes jellegű, puha tubusban van, amiből nagy valószínűséggel anyagának köszönhetően az összes terméket ki lehet majd nyerni. A krém maga fehér és sűrű, de könnyen kenhető, és bőven elég belőle egy borsónyi, mert ha többet nyom az ember, hajlamos egy fehér réteget képezni, amihez kell néhány perc, hogy beszívódjon. Egyébként nem hagy ragacsos, nehéz érzetet, sőt, kifejezetten púderessé válik. Ami nekem különösen tetszik benne, hogy az illata pont olyan virágos-különleges, mint a tusfürdőé - amit imádok - és tartósan érezhető is, bár éppen ezért csak itthon vagy indulás előtt használom, mert mások előtt olyan lenne elővenni, mintha épp parfümöt fújnék magamra. Megfelelően hidratál, de azért napközben nem árt párszor újravenni, főleg gyakori kézmosás esetén. Mindenféle más krémeknél előfordult, hogy már egy-két óra után ismét teljesen száraz volt a kezem, ezzel viszont körülbelül a nap felét ki tudom húzni.
Összetevői között megtalálható az E-eitamin, a shea vaj, és az aloe vera gél is, valamint nem tesztelték állatokon. Hatalmas, 90 grammos kiszerelésben kapható Feelunique-on, eredeti ára 6,6 euró, de most (2017.05.02.) féláron van.


Összességében én nagyon megszerettem, tényleg sikerült rávennie arra, hogy rendszeresen bekenjem a kezem, az illatáért meg egyszerűen odavagyok. Ajánlom, ha ti is Zoella fanok vagytok, vagy csak szeretnétek egy jó kézkrémet

5 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, hogy elég egy borsónyi belőle. Én mindig valami olcsó, Avon vagy Balea kézkrémet veszek, mert sokat áztatom a kezeimet, azon meg semmilyen krém nem segít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először tettem jóó alaposan, de csak kentem, kentem, és még mindig ott volt, hát, akkor ez jó gazdaságos lesz, gondoltam :D Én legutóbb már Neutrogenát vettem nagyon száraz kezekre, de annak meg olyan fura állaga volt, hogy nem bírtam megszokni.

      Törlés
    2. Jó a Neutrogena, csak nem gazdaságos, minden kézmosás után azt használni. Biztos van kézkrémfüggőség is, nekem az van, most a Rossmann Isana Med kézkrémjéből táraztam be.

      Törlés
  2. Idén nekem is nagyon száraz volt a kezem, és főleg a körmök melletti bőr, szinte hámlott. Kenhettem szinte bármivel, kézkrémmel, körömágyápoló olajjal, semmi sem használt. Aztán a The Body Shopnál vettem egy kendermagos kézkrémet, hát az pikk-pakk rendbe hozta. Drága, bár az még hagyján, kevés kell belőle, de a szaga - szerintem - konkrétan büdös...
    Viszont a Krémmániás Beauty Boxban volt egy tégely Tibolina kéz és testkrém, hát arra rácsodálkoztam, hogy mekkora királyság :D Még a sarkam is puha lett tőle. Igaz, testápolóként nem próbáltam, mert azzal nem élek (gyűlölöm kenegetni velük magam).

    De jól hangzik ez is, lehet egyszer kipróbálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ha kender, akkor arról nekem mindig a 47-es villamos, meg a Szigeten a fűszag jut eszembe, szóval gondolom, hogy nem lehet jó illata :DDDD A Tibolináról hallottam, de gőzöm nincs, hogy mikor használnék el annyi krémet, viszont van barátnőm, akinek megvan, majd kipróbálom nála :D

      Törlés