2017. június 20., kedd

Teszt | Mixa Optimal Tolerance micellás víz érzékeny bőrre

Mint már tudjátok, amióta 5-6 éve megismerkedtem a micellás vizekkel, abszolút Bioderma Sensibio párti vagyok, mert bár barátoknál és utazó kiszerelések révén rengeteg félét kipróbáltam már más márkáktól, egyik sem tetszett igazán, és úgy voltam vele, hogy inkább kifizetek több pénzt, csak olyasmit használjak, amivel maximálisan elégedett vagyok. Néhány hónappal ezelőtt azonban befészkelte magát az agyamba, hogy a Mixa micellás vizeit a Bioderma ikertestvéreként emlegetik, így a kuponos napok alkalmával beadtam a derekam, és vettem egyet az érzékeny bőrre való változatból.


Nekem alapvetően nagyon bejönnek a márka csomagolásai, mert letisztult, csak a lényeges információk vannak rajta, és összességében is jó rájuk nézni. Az adagolót tekintve Bioderma esetében előfordult, hogy véletlenül letörtem a kupakot, ez valamivel könnyebben nyílik, így kevésbé valószínű egy ilyesmi baleset. A flakon strapabíró, én ejtettem már le, és nem lett semmi baja, de azért nyilván ne dobáljátok, ha nem muszáj. 
Az állaga - milyen meglepő - olyan, mint a vízé, viszont összerázva felhabzik, de csak a flakonban, bőrön nem tapasztaltam ilyesmit. Nem tartalmaz illatanyagokat, de az első pár használat alkalmával ennél is éreztem egy enyhe poshadt szagot, amit sok más micellás víz esetében is, viszont ez nem marad meg tartósan, szóval kiegyezem vele. A legnagyobb problémám más márkák termékeivel az, hogy egytől egyig csípik a szemem, én pedig a teljes arcomra használom ezeket, így ez nem túl kifizetődő. Csodák csodájára viszont ez nem csíp, nem irritál, ami hatalmas pluszpont. Persze a hatékonysága sem utolsó, és jelenthetem, hogy a sminkkel tökéletesen elbánik, a vízálló szempillaspirált is lehozza, és nem hagy ragacsos, kellemetlen, vagy húzódó érzetet a bőrön. A pH-ja 5.5-ös, hipoallergén, van benne panthenol is, viszont nem tartalmaz alkoholt, parabéneket, és mint már említettem illatanyagot sem, de a teljes összetevőlistát ide kattintva elolvashatjátok. 


Többféle változatban kapható, létezik belőle száraz bőrre való és mattító verzió is. A 400 ml-s kiszerelés 2000 forint körüli áron kapható a DM-ben, Rossmannban, illetve Notinon, ami rendkívül baráti, raáadásul sokszor vannak rá akciók is. 

Összességében nem fogom rá teljes mértékben leváltani a Biodermát, viszont ha valaki ahhoz nagyon hasonló hatékony micellás vizet keres elérhető áron, akkor csak ajánlani tudom, én is biztosan újra fogom még venni, illetve más Mixa termékeket is kinéztem már, amit szeretnék majd kipróbálni.

7 megjegyzés:

  1. Ezeket tapasztaltam én is, hogy nem csípi a szemet, viszont habzik, amit a Bioderma nem csinál. Majd anyagi helyzettől függően választom egyiket vagy másikat.

    VálaszTörlés
  2. Én is tesztelgetem, a habzás nekem is előjött, de egyébként szimpatikus termék.
    Viszont egyébként valamilyen olajos lemosót, ami nem csak szemre, hanem arcra is jó, nem tudsz ajánlani? Nézegetem a Hylamide High-Efficiency lemosóját, de az ára egyelőre visszatart, mivel 120ml 8300 forint a Skinsmarton.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt én is néztem, ami viszont valamivel olcsóbb, és szeretném kipróbálni majd, az a The Body Shop kamillás arclemosó vaj, vagy a Clinique Take The Day Off balzsam, ezekről csak jót hallottam.

      Törlés
    2. Ja, meg még elvileg ez is jó: http://www.ebay.com/itm/KOSE-Softymo-Speedy-Cleansing-Oil-Keratotic-Plug-Removal-Wet-Hand-OK/151838984049?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2055119.m1438.l2649

      Törlés
  3. Én a másik irányból közelítek ehhez a micellás vízhez: azt szeretném tudni, hogy jobb-e, mint a rózsaszín kupakos Garnier. Ha megéri a másfélszeres árat, akkor nagyobb lelkesedéssel fogok elgondolkozni alkalomadtán egy Bioderma "micellafesztiválos" beszerzésen is. (Az igazsághoz hozzátartozik, hogy esténként csak a szemsmink "fellazítására" használok micellás vizet, a többit olajos lemosóval szedem le, reggelente pedig inkább más lemosóra szavazok, de ha mégis a micellás vizes áttörlés marad, akkor utána azt is lemosom, mielőtt folytatnám a rutint.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem az csípett, és nem hozta le a szempillaspirálomat, ez meg igen, szóval ebből a szempontból igent mondanék, de ilyen alapon szinte az összessel ugyanígy vagyok, mert az összes szanaszét csípte a szemem, az meg nálam alap, hogy nemár. Amúgy én pont fordítva csinálom, az Yves Rocher olajos lemosóval szedem le a szemsminkem nagyrészét, a többit meg micellás vízzel, viszont azt már nem mosom le sem reggel, sem este.

      Törlés