2017. július 18., kedd

Teszt | Ziaja Mentol és C-vitamin frissítő permet

Az utóbbi hónapokban rákattantam a különféle permetekre, legyen az sminkfixáló spray, testpermet, vagy egyszerűen csak valami, amivel a nagy melegben jó átfújni az arcot vagy a testet. Így találtam rá Notinon a Ziaja Cooling Mist nevű termékére, ami kifejezetten hűsítő hatású. Arcra, testre és hajra is lehet használni, ráadásul citrusos, így nem volt kérdés, hogy megrendelem. 



A csomagolással kapcsolatban pozitív, hogy nem hajtógázas, hanem pumpás, és nagyon jól porlasztja a benne található folyadékot, nem fröcsköl vagy köpköd.
Aki hozzám hasonlóan szereti a citrusos termékeket, az biztosan szeretni fogja ezt is, mert kellemesen édes, behatárolhatatlan citrusillata van, ami egyébként nem marad meg tartósan, csak kifújáskor és az azutáni néhány percben érezhető. Én általában az arcomra és a testemre használom, előbbire leginkább akkor, ha nem sminkelek, mert bár a glicerintartalma miatt valószínű, hogy smink alá vagy fölé is lehetne fújni, én viszont ilyen célra szeretek inkább külön sminkfixáló spray-t használni. Önmagában úgy vettem észre, hogy hidratál is, és kifejezetten zsíros bőrön talán még krém helyett is beválhat, mert nem hagy maga után nehéz érzetet, bár némi ragacsosság marad utána. Valóban van hűsítő hatása, amit leginkább az arcomon érzékelek, néhány percig bizserget, vagy valami olyasmi, ezért az érzékeny bőrűek lehet, hogy nem kedvelnék annyira. C-vitamin tartalom tekintetében származék van benne (Ascorbyl Palmitate), aminek folthalványító vagy egyéb "extra" hatásáról nincs adat, szóval ha valaki kifejezetten C-vitaminos terméket keres, annak nem feltétlenül ezt ajánlanám.

Összetevők: Water, Propylene Glycol, Glycerin, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Panthenol, Menthyl Lactate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, DMDM Hydantoin, Sodium Benzoate, Parfum, Limonene, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Citral, Citric Acid

100 ml-s kiszerelésű, ami viszonylag utazóbarát, és egy nagyobb táskába simán bedobható. Notinon 790 forintért kapható, és én nem láttam ezt még máshol, a hivatalos webshopban sem találtam, szóval valószínűleg itthon csak onnan rendelhető.

Összességében tehát szerintem nyárra ideális, én szívesen használom ilyenkor, és örülök, hogy rátaláltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése