2014. augusztus 9., szombat

Dr. Scheller Jojoba Oil & Schisandra Intensive Soothing szérum

Az arcápolásommal kapcsolatban mostanában egyre inkább szeretek azoknál a termékeknél maradni, amik már bizonyítottak nálam, ez a szérum is olyan, amit már harmadszorra veszek újra.

Mit ígér? A lehető legmélyebben hat a Phytosolve hatóanyagnak köszönhetően. Azonnal enyhül az irritáció és erősödik a bőr védelme. 100%-ban szilikon, ásványi olaj és szintetikus színezéktől mentes. A termék bőrbarát tolajdonságait és hatékonyságát dermatológiai vizsgálatok támasztják alá. 


Csomagolás: papírdobozban kapjuk kézhez, amin a fontosabb információk találhatók, maga a termék pedig egy sötétített üvegből készült pipettás üvegben található, ami szerintem rendkívül praktikus és higiénikus megoldás.



Állag, szín: sárgás színű, zselés, folyós állagú szérum, annak ellenére, hogy olajtartalmú, egyes vélemények szerint - sajnálom, most alkalmatlan leszek - sperma állaga van :D


Illat: van benne természetes illóolajokból álló parfüm, de csak egy visszafogott, édeskés-növényes illata van, engem személy szerint nem zavar, de olvastam olyan véleményt, hogy büdös.

Íz: tényleg van neki! Egyszer bekentem vele az arcomat, megnyaltam a számat és azon gondolkodtam, hogy minek van mégis ilyen édes íze, aztán rájöttem, hogy ennek :D

Hatás: én leginkább a benne levő édesgyökér kivonat miatt vettem meg, mert folthalványító hatása van. Erre a feladatra teljesen jól bevált, sokkal szebben és gyorsabban gyógyul tőle az összes heg vagy seb az arcomon és jól lehúzza az esetleges pirosságot. Extra hidratáló hatást nem vettem észre, ellenben nagyon gyorsan beszívódik, sminkelni is remekül lehet rá, este és reggel is szoktam használni. Rajtam nem hagy maga után ragacsos érzetet.
Nem kell belőle sok, pár csepp elég az egész arcra, nekem majdnem minden napos használattal 3-4 hónapig biztosan kitart egy üveg.

Összetevők: tartalmaz gyulladáscsökkentő összetevőket és antioxidánsokat is, nincs benne komedogén összetevő, sem szilikon.

Water / Aqua  ,  Glycerin h  0 0 ,  Betaine h  ,  Dipotassium Glycyrrhizate gy  ,  Schizandra Sphenanthera Fruit Extract a ,  Gossypium Herbaceum (Cotton) Extract  ,  Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil  ,  Sodium Hyaluronate h  0 0 ,  Caprylyl/ Capryl Glucoside ti  ,  Xanthan Gum ti I eu ,  Chondrus Crispus ,  Lecithin eo I eu  ,  Tocopherol a I v  2 2 ,  Helianthus Annuus Seed Oil eo  ,  Caprylic / Capric Triglyceride eo  , Caprylic Alcohol  ,  Glucose h  ,  Decyl Alcohol  ,  Ascorbyl Palmitate a I v I gy  2 0 ,  Ascorbic Acid a I v  ,  Citric Acid kh  ,  Alcohol  , Benzyl Alcohol i I ta  ,  Sodium Benzoate ta  ,  Potassium Sorbate ta  ,  Parfum / Fragrance i  ,  Limonene i   (forrás: Krémmánia)


Ár, elérhetőség, kiszerelés: itthoni drogériás viszonylatban ezt csak a DM-ben láttam, 3100 forintba kerül 30 ml, interneten, bioboltokban párszáz forinttal olcsóbb csak.


4 megjegyzés:

  1. Ezt a terméket én is szeretem!
    Bár nem ő a fő antioxidáns szérumom, esténként néha ezt is használom, épp a héten vettem harmadszor újra. Azt sajnálom, hogy van benne illatanyag, de mivel az utolsó előtti helyen áll az INCI-ben, annyira nem lehet sok, mert nem bántja az érzékeny bőröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére nem szokott problémám lenni az illatanyagokkal, úgyhogy sajnos vagy nem sajnos erről én sem tudok nyilatkozni, de nagyon szeretem :))

      Törlés
  2. Már ideje ezt is kipróbálnom, csak addig nem igazán szeretnék új cuccokat venni, amíg a 2-3 megkezdett hidratáló krémemet el nem használom, mielőtt megromlanak. (Utálok pazarolni.) De már régóta kinéztem ezt a szérumot több más C-vitaminos mellett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, én is mindig mindent elhasználgatok előbb :D Hálistennek már rájöttem, hogy nálam a hidratálókrémeknek mindig van valami problémája, már nem is veszek újakat, hogy "kipróbáljam".

      Törlés