2014. szeptember 27., szombat

Szeptemberi kedvencek

Különösen gyorsan eltelt telik ez a hónap, furán hangozhat, de én az iskolakezdésben azt szeretem majdnem a legjobban, hogy reggelente lehet sminkelgetni minden nap, persze egyébként is lehetne, csak itthonra minek?! Ehhez képest magam is meglepődtem, hogy mennyire kevés kedvenc termékem lett, hiába, hozzászoktam már egy rutinhoz és az eddigi bevált dolgokat használom előszeretettel hétfőtől péntekig.


Balea maracujás tusfürdő: ennek a Balea tusfürdőnek a legjobb az illata szerintem az összes közül, kicsit fanyar, nem túlságosan édes és még órák múlva is érzem magamon. Még sosem szagoltam maracuját, de elhiszem, hogy ilyen. Csupán az a probléma, hogy még sosem láttam sem piacon, sem akárhol máshol, pedig szeretném kipróbálni...

Mane 'n Tail sampon: a legutóbbi szerzeményes bejegyzésben már leírtam, hogyan került hozzám. Nagyon jó tapintású és dús a használata után a hajam, nem lapul le, közben pedig táplálja is, rozmaringolajjal turbózva pedig még jobb, még a harmadik napon sem kell szárazsampont használnom. Remélem, hogy a hajnövesztő hatását is tapasztalni fogom. (A csomagolás kicsit meg lett tépázva, amikor leszedtem a fédőfóliát, de úgy sem az a lényeg.)

John Frieda 3-Day Straight hajegyenesítő spray: újravásárlás eredménye, akciósan sikerült kifognom, mert úgy tűnik kivonják, amit nagyon sajnálok, mert rengeteget segített a hajam egyenesen tartásában. Hajmosás után szigorúan nedves hajra kell fújni, igény szerint megszárítani - én nem szoktam - majd kivasalni, ha szükséges. Hőre aktiválódik, védi a hajat és ha három napig nem is teljesen, de jóval több ideig marad egyenes a hajam párás időben is, nem lesz szálkás és "frizzy". Ha tudtok hasonló elven működő, elérhető árú terméket, akkor ne legyetek restek megosztani velem! :) 


Rimmel Lasting Finish 25h Nude alapozó - 010 Light Porcelain: már írtam róla múlt héten, itt elolvashatjátok. Amióta nálam van, szinte csak ezt használom, kedvem támadt ezek után a többi Rimmel alapozót is kipróbálni, pláne, mióta világos árnyalatokban is kaphatóak.

Max Factor False Lash Effect szempillaspirál: régi kedvenc, rengetegszer újravettem már. Könnyű vele dolgozni, nem kenem össze magam, mivel sűrű az állaga és a gumisörték a kefén elég rövidek. Szépen elválasztja a pillákat, én főleg dúsítást érzékelek, a színe szép fekete, mindennapokra tökéletes lehet. Ugyan az ígérete ellenére nem kifejezetten műszempillahatású, azonban én nem is hiányolom.

BarryM Summer Love paletta: Zitu nyereményjátékán nyertem, mint azt már olvashattátok korábban. A benne található szemhéjpúderek világos, könnyen kihasználható, pasztell árnyalatok, nem túl pigmentáltak, főleg sulis reggeleken szoktam belőle sminkelni. Az igazi kedvencem viszont a benne található krémes, barackos árnyalatú higlighter, ami a nevéhez híven valóban "dewy" hatást ad. Nincsenek benne csillámok, inkább selyemfényű, visszafogott ragyogást érhetünk el a használatával.

Catrice Beautifying Lip Smoother - 030 Cake Pop: erről is írtam már, hiánypótló terméknek tartom a drogériák kínálatában. Nem gyakran használok el ajaktermékeket teljesen, de ennél megvan az esély.

Catrice Ultimate Shine rúzs - 200 Get The Nudes Paper!: alapjába véve ódzkodom a csillámos rúzsoktól, ez viszont felkeltette az érdeklődésemet a nyárvégi Catrice szortimentfrissítéskor. Visszafogott, kicsit lilás-barnás-rózsaszínes árnyalat, ami tökéletes hétköznapra. Nem túl tartós a finishe miatt, az ivást még talán, de az evést már nem igazán bírja, én mondjuk úgyis mindent lenyalogatok...


Essence Studio Nails Fast Cuticle Remover: amióta gyakrabban festem a körmömet, elkezdtem figyelni arra is, hogy összességében szép látványt nyújtson. Jól végzi a dolgát, nem telik sok időbe a használata, mindösszes 10-15 másodpercig kell a körömágyon hagyni.

Essence BTGN fedőlakk: régóta terveztem már a beszerzését, mindig lebeszéltem magamat róla, de rá kellett jönnöm, hogy egy jó fedőlakk sokat dob a körömfestés tartósságán és az összhatáson. Utálok órákat várni a száradásra, ez ebben is segít és nem kell attól félnem, hogy még másnap is össze-vissza lesz nyomdázva a lakk, ha megfogok valamit, ráadásul optikailag tökéletesíti is a remekművet, ha már én magam rettenetesen béna vagyok :D

Moyra Gel Look körömlakk - 107: ez is Zitu csomagjában lapult, már a képek alapján megtetszett, hát még amikor felkentem! Inkább natúrabb színeket szeretek hordani, ez pedig egy pont jó őszi árnyalat, ráadásul 5-6 napig tökéletesen fent marad. Könnyű használni, nem csíkoz, még én is szépen tudok bánni vele.

Nina Ricci Mademoiselle Ricci parfüm: általában nem kedvelem a virágos illatokat, pláne akkor, ha rózsa az alapjuk, ez viszont valahogy kivétel mostanában. Örülök, hogy a Pixibox által kipróbálhattam, magamtól biztosan nem is szagoltam volna meg.

Yankee Candle - Soft Blanket: még talán az első YC vásárlásomkor került hozzám ez az illat tart formában - általában ilyeneket vásárolok - és annyira meleg, fűszeres, mégis friss, hogy azóta többször újravásároltam, nyáron is képes voltam égetni esténként. (Képet sajnos nem tudok mutatni róla, mert akkoriban elfelejtettem lefotózni.)


Elkezdődött ugyan a suli, ami miatt rengeteget kell tanulnom, most valóban nincsen szabadidőm szinte soha, ennek ellenére ebben a hónapban is történtek örömteli dolgok; elkezdtük az keringőt és az osztálytáncot tanulni a szalagavatóra kedden és csütörtökön -1.  0. órában és jól haladunk vele, nyertem két nyereményjátékon, Flórával múlt hétvégén találkoztunk is, személyesen adta át a nyereményem, valamint a hét elején túlléptem a 20.000 oldalmegjelenítést :) Javában zajlik az RG (ritmikus gimnasztika) világbajnokság, ami talán tudjátok páran, hogy személyes ügyem, úgyhogy elég gyakran nézem az élő közvetítést YouTube-on és szurkolok a lányoknak, bár megmondom őszintén, hogy az egyik orosz lány a kedvencem...

Ó, és tegnaptól kapható a ZoellaBeauty a Feelunique-on! :) Én biztosan ki fogok próbálni néhány terméket tőle, rettentő kíváncsi vagyok. 

Kedvenc zenék:
Az egyik kedves barátomnak köszönhetően, aki a hetekben jött haza Amerikából, újra rákaptam a country-ra, a hónap második felében rengeteget hallgattam.




8 megjegyzés:

  1. A Maracujás tusinak szerintem Pez cukorka illata van....:DDD Legalábbis amikor szagoltam a Dmben, ez volt a benyomásom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kimentem megszagolni újra a fürdőben és tényleg van benne valami! :D

      Törlés
  2. Annyiszor látom már ezt a nyomorult Catrice ajakkencét és úúúgy bosszant, hogy még mindig nem tudom megvenni magamnak, wahhh :P

    VálaszTörlés
  3. Én elsőre azt hittem, hogy a lósampon neve Pony Tail Shampoo. Nem tudom honnan szedtem..de ugye írsz róla? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írhatok, ha kíváncsiak vagytok rá, de sajnos akkor a megtépázott csomagolást kell lefotóznom majd hozzá :DD

      Törlés
  4. a Marakujás tusit és in nagyon szeretem :) nagyon fini illata van :) a többi nekem a mostani szortimentből műnek tűnt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak hogy mű, de még ugyanolyanok is nagyjából...az új almás például nyomokban sem hasonlít az almára szerintem...:/

      Törlés