2015. június 16., kedd

Szerzemények #14 | Müller, DM, eBay, La Roche-Posay

Úgy tűnik, a vizsgák nagyon rossz hatással vannak a pénztárcámra...mikor is máskor vásárolgattam volna ismét, mint az emelt angol szóbelim után. Nem vettem túl sok mindent, habár a vásárolt termékek közül mindössze egyre volt csak égető szükségem, de ráfogom a születésnapomra, ami ezen a héten van :D 


Jártam a DM-ben, illetve a Müllerben is a szokásos havi kuponos szombat alkalmából. Mivel feléltem az itthon található fürdősó készletet, ezúttal hármat vettem a Kneipptől: a Fühl dich...fröhlich vérnarancsos és grapefruitos, az Immer cool bleiben mentás-mentolos, a Waldspaziergang pedig fenyőillatú elvileg. A legtöbb márka készül egy kis lyukkal a csomagoláson, ami alapján meg lehet szagolni a terméket, itt ez hiányzik, szóval nagyjából érzésre válogattam. Vettem még egy Aveo körömlakkszárító spray-t is, mivel a körömfestéssel általában a legnagyobb problémám, hogy képtelen vagyok várakozni, ezért inkább bele sem kezdek. Rendeltem az eBay-ről még régebben telefonzsinór hajgumikat, amiről mindenki áradozik mostanában, de elég sokszor kell körbetekerni őket a hajamon, számomra nem annyira praktikusak. Szemeztem már az Invisibobble-lal, de sokalltam érte 1600 forintot, most viszont 15% kedvezménnyel beadtam a derekamat, mert sokkal masszívabbnak tűnt a "hamis" társánál. Használgatom pár napja, egyelőre meg vagyok vele elégedve.
Asu hívta fel rá a figyelmem, hogy a nagyobb DM-ekben újabban kaphatóak a CaoNatur hajápolási termékei. Pont jókor, mert a következő "áldozatomként" az normál hajra való samponjukat néztem ki. Egy százassal drágább ugyan itt, mint a Tescoban, de egye fene...Vettem még egy görögdinnyés Balea tusfürdőt, a tavalyi ilyen limitáltat is szerettük itthon. Utolsóként bekerült a kosárba a Das Gesunde Plus almaecet kapszula is, mert régóta furdalta az odalamat a kíváncsiság, hogy tényleg van-e valami jótékony hatása az anyagcserére, viszont vízben feloldva biztosan nem tudnám meginni.

Upsz, ez csak kilenc, az egyik tasak lemaradt a képről.
Andinál és Nórinál is olvastam az Etude House Face Conditioning Cream csoda hatásáról, így megrendeltem belőle egy tizes mintacsomagot innen. A legnagyobb meglepetés akkor ért, amikor a postás csengetett vele, ugyanis kevesebb, mint egy hét (!) alatt megérkezett Koreából, ráadásul ennél az eladónál volt akkor a legolcsóbb, ahol kapni lehetett.


Megörültem, amikor megtudtam, hogy a La Roche-Posay 999 forintos utazó próbacsomagját nem csak interneten, hanem a márkát forgalmazó gyógyszertárakban is lehet kapni, amivel megspórolhatom a postaköltséget. A Camponában vettem, tartalmaz egy termálvíz spray-t (50 ml), egy micellás vizet (50 ml), egy Hydreane Legere hidratáló krémet érzékeny, normál/kombinált bőrre (15 ml), egy Anthelios XL Fluide Ultra Light arcra való 50+ faktoros fényvédőt (3 ml), és egy Toleraine Teint "13" alapozómintát (1 ml).


Próbáltatok már innen valamit?
Beszereztétek a La Roche-Posay csomagot? :)

19 megjegyzés:

  1. Előre is Boldog Szülinapot!!!❤
    LRP igencsak baráti. Nem lenne egy halom mindenem megvenném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm <3
      Áh, nekem is van egy halom mindenem, de egyrészről ezek tuti elfogynak, másrészt az arckrémet terveztem, hogy megveszem kipróbálni :D

      Törlés
  2. A dinnyés tusfürdőt én is szeretném megvenni, de pont nem volt mikor voltam... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a málnással jártam így múltkor, meséltem is...:D

      Törlés
  3. A dinnyés tusfürdőt én még nem láttam, de mivel a tavalyi limitált Melon Tangot szerettem, ha lesz kipróbálom majd ezt is. A LRP csomag számomra csak azért nem csábító, mert a micellás vizüket nem csípem, a termál víz spray meg nem akkora létszükséglet, a Hydreane Leger hidratáló viszont szuper jó, kár hogy nem az a nagyobb kiszerelés a csomagban :S :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micellás vízből még ezt pont nem próbáltam, remélem nálam azért működni fog, nem akarnám, hogy kárba vesszen :D A termálvíz spray majd Szigeten lesz jó :DDD

      Törlés
  4. A Kneipp fürdősók szerintem az egyik legjobbak! Imádom őket!

    VálaszTörlés
  5. Boldog Szülinapot! :)

    Klassz dolgokat szereztél be. A Balea tusi nekem is megvan és imádom. :)

    VálaszTörlés
  6. Jó dolgok! Én a hajgumin gondolkodom.. Van "hamis" belőle, szintén a Müllerből, de nekem mikor kiszedem a hajamból nagyon húzza, töri is, mint egy befőttesgumi. Ennek esetleg más az anyaga..?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a többihez képest vastagabb és keményebb gumiból van szerintem. Gáz, nem gáz, én kibontottam, mielőtt megvettem, és megfogdostam :D Nincs leragasztva, meg semmi.

      Törlés
  7. Ez az LRP csomag tetszik, szerintem meg is nézem holnap a patikában. A micellás víz volt tavaly Pixiboxban, nekem bejött. (Mondjuk a termálvíz spray is volt valamikor, de az még meg is van, azt annyira nem érzem létszükségletnek.)
    Balea tusfüdőt 1-2 hete vettem 3-at 600Ft-ért (valami "2-t fizet, 3-at kap" akció volt, nem tudom, tart-e még).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak a Vichy termálvizet használtam, az nem volt rossz. Igen-igen, láttam én is az akciót, múlt héten még tartott :)

      Törlés
  8. Nem mondod, hogy a gyógyszertárban is kapni (lehetett) a LRP utazócsomagját???? Munka után azonnal rohanok feltérképezni az itteni patikát. Köszi az infót, talán még vár rám egy kósza példány.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, majd elfelejtettem: Boldog Születésnapot! :-D

      Törlés
    2. Én odatelefonáltam, és erre a hétre ígérték, múlt héten még nem is volt, szóval szerintem lesz esély rá, hogy találsz még :)
      Köszönöm! :)

      Törlés
  9. Boldog Szülinapot!
    A La Roche utazószettet kerestem én is, de sajna itt nálunk nem kapható. A balea tusi is finom illatú lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Ó, kár, itt Pesten egy csomó helyen volt még belőle, láttam többeknél :(

      Törlés