2015. július 3., péntek

Rimmel Lasting Finish 25h púderalapozó

Régóta szerettem volna már kipróbálni egy por állagú alapozót, de itthon drogériában szinte egyáltalán nem kapható ilyen, a különböző high-end vagy ásványi termékekkel foglalkozó márkák pedig igen borsos áron kínálják őket. Tavasszal a Rimmel előállt a Lasting Finish vonal újdonságával, ami szárazon és vizesen is használható, akkoriban mindenki erről áradozott, én sem bírtam megállni, hogy ne vásároljam meg a kuponos napok alkalmával. Azóta rendszeresen használom, és bár nem éppen ideális a legnagyobb kánikula kezdetekor alapozóteszttel jelentkezni, remélem hasznos lesz.


A csomagolásról megoszlanak a vélemények, nekem személyesen semmiféle problémám nincs vele, Az ujjlenyomatokat gyűjti, így intenzív használat mellett talán nem a legszebb. Nagyon kompakt és strapabíró, tetszik, hogy minimalizálták a méretét, mégis helyet kapott benne egy tükör és egy ténylegesen használható szivacs is. Először nem gondoltam, hogy az alján található lyukakon keresztül valóban ki tud száradni a nedves szivacs, pedig így van.



A színválasztékról nem tudok nyilatkozni, ugyanis automatikusan a legvilágosabbat kaptam le a polcról, ami a 001 Light Porcelain. Nem annyira világos, mint a folyékony Lasting Finish Nude azonos kódszámmal és névvel, hiszen az szinte hófehér. Illata nincs - pontosabban porillatú?! - ami sokak számára örvendetes dolog lehet.


Mindkét lehetséges módon használom, önmagában nedvesen és szárazon alapozó vagy korrektor fölé is. A csomagoláson az áll, hogy nem mászkál és fényesedik ki egész nap, ezt nagy részben alá is tudom támasztani, bár a harminc fokos hőségben valószínűleg elkél majd a Catrice Prime & Fine púderem segítsége. Ne várjuk tőle, hogy a bőrhibákat eltüntesse, ilyen esetekben mindenféleképpen kell alá korrektor, azonban ha csak egy minimális színkiegyenlítésre van szükség, arra tökéletesen megfelel. Napközben egyenletesen kopik, ha teszi, az én - főként nyáron - kombinált bőrömön egészen szépen tart a nap végéig. Ecsettel, púderként használva is biztosít egy minimális fedést az alapozónak, és természetesen fixálja azt, de hajlamos porolni, ezzel néha meggyűlik a bajom. Sokaknál olvastam, hogy kiemeli a száraz részeket, megmondom őszintén, ettől féltem a legjobban, amikor megvásároltam, nálam viszont egyáltalán nem jött elő ez a probléma, úgy tűnik, ezt mindenkinek magának érdemes kitapasztalni.


Megtalálható az összes Rimmel pulttal ellátott drogériában és Tescoban 2500-2700 forint környékén, de a Rossmannban gyakran kapható 25%-os kedvezménnyel a márka többi termékével egyetemben. 7 gramm terméket tartalmaz, én elég gyakori, április óta való használattal még nem értem el az alját.

Sietős, vagy éppen lusta napokon előszeretettel veszem elő, főleg hogyha csak egy könnyű nappali sminket szeretnék készíteni, meleg szívvel tudom ajánlani bárki számára :) 

6 megjegyzés:

  1. Én is erősen gondolkodom azon, hogy vegyek por állagú alapozót. :) A nagy melegben azt mondják ha alapozni kell akkor ezek a legjobbak rá! Keresgettem a témában és nekem úgy tűnt, hogy nálunk ezen kívül a Mineralissima ásványi alapozója a legolcsóbb ami 3850Ft. Ettől nem hiszem, hogy lenne olcsóbb...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rendesen por állagúaknak elég jó szokott lenni a fedése, de szerintem ez is megteszi elsőre, aztán ha belejön az ember, akkor be lehet ruházni egy drágábbra :)

      Törlés
  2. Sokat gondolkoztam én is a beszerzésén, végül letettem róla, félem hogy a száraz részeimet kiemelné. Sajna így is a legtöbb száraz bőrre való alapozó kiemeli a problémás területeimet, mit tenne akkor velem a por állagú alapozó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont a száraz bőrre valóak? Hát, az pech a javából akkor :D

      Törlés
  3. Valamikor a L'Orealnak volt egy por alapú alapozója, az az ásványi, Accord Parfait. Azt szerettem, elhasználtam vagy hármat, pedig elég drága volt. Ezen is gondolkodom, csak az tart vissza, hogy van itt több megkezdett alapozóm is.. (por állagú nincs közte..) Lightosabb napokra most az Astor Compact Creme van, aminek ugyanilyen a csomagolása, csak fekete.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is rengeteg alapozóm van, de nyilván most nyáron egyiket sem fogom használni...:D Talán majd egyszer benevezek egy Bare Mineralsra vagy hasonlóra...

      Törlés