2015. augusztus 12., szerda

Avon Advance Techniques Supreme Oils kétfázisú hajápoló spray

A marokkói argánolajos hajvégápolóval egyetemben kaptam - pontosabban én választottam, mert Krémmánián sok jót olvastam róla - tesztelésre egy spray formátumú olajos hajápolót is, ami viszonylag újnak számít az Avon kínálatában. A különböző hidratáló termékekkel szívesen kísérletezem, igyekszem megtalálni a számomra legmegfelelőbbet, lássuk, ez hogyan is teljesített nálam. 



A csomagolása egyszerű, nekem bejön ez az arany-fekete kombináció, és plusz pont, hogy a flakon átlátszó. A szórófej megfelelően porlaszt, nem kerül egy helyre sok a termékből. "Alapállapotában" kettéválik a két fázis, összerázás után 1-2 percig még egyben is marad, nem kell nagyon sietni a használattal. Az illata virágos-púderes, egy kicsit alkoholosság is felfedezhető benne, számomra egyáltalán nem kellemes.


Azt a "tanácsot" kaptam, hogy hajmosás után, még nedves hajra ne használjam, mert ragacsos és kezelhetetlen lesz tőle, erre pedig nyilvánvalóan nem vágyom, így csak száraz, már formázott hajra szoktam fújni. Közvetlenül felvitel után sem érzem olajos érzetűnek a hajamat, sem azt, hogy elnehezítené, pedig nem spórolok vele. Szép fényt kölcsönöz, ideiglenesen tényleg rendbeteszi a frizurát, azt viszont, hogy különösebben hidratálna, nem érzem. Az összetevőlista harmadik helyén felfedezhető a denaturált alkohol, ezt leginkább hajápoló termékekben igyekszem kerülni a hajtípusomnak köszönhetően, de lekopogom, eddig még nem tapasztaltam, hogy szárítana. Hajmosáskor a nedves hajon  érezhető az olajosság, ezért ha ezt használjátok, ajánlom, hogy a hajatok hosszát is samponozzátok egyszer. 
100 ml-s kiszerelésű, katalógustól és akcióktól függően 1000-1700 forint körül mozog, ez utóbbi a "normál" fogyasztói ár, amit őszintén egy kicsit sokallok. 

Összességében nem érzem, hogy kihagyhatatlan a rutinomból, szívesebben használok egy táplálóbb hajvégápoló olajat, az illata miatt pedig még ritkábban nyúlok hozzá, bár ez nyilván egyéni preferencia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése