2016. június 24., péntek

Összehasonlítás | Zöld primerek - Alverde, Delia Cosmetics


Sokáig ódzkodtam a mindenféle színkiegyenlítő korrektorok és egyebek használatától, mert nem tudtam elképzelni, hogy valóban működhetnek, főleg, mivel gyakran nem használok alapozót, csak egy kis korrektort és púdert, így nem lenne mivel elfedni őket. Aztán egyszer Krémmánián böngészve láttam meg az Alverde zöld sminkalapját, majd utána Iparfümérián is rábukkantam egy másik fajtára a Delia Cosmetics-től, és úgy gondoltam, jó ötlet lehet összehasonlítani őket.


Mindkettő pumpás csomagolásban kapott helyet, ám amíg a Delia esetében nem látni, hogy mennyi van még hátra, addig az Alverdénél minden pumpáláskor feljebb kerül a termék, így nem érhet meglepetés.

Fent: kiinduló állapot, natúr arc
Lent baloldalt: Alverde ; jobboldalt: Delia Cosmetics
Baloldalt: Alverde ; jobboldalt: Delia Cosmetics
Az Alverde állagra masszívabb, és jobban pigmentált, ebből kifolyólag több figyelmet kell fektetni az eldolgozásra, hogy ne maradjanak látható zöld foltok a bőrön. A másik ezzel szemben szilikonosabb, krémesebb formulájú, könnyebben kenhető, de enyhébb színű. Mindkettőt használtam már alapozóval, és anélkül is, egyik esetében sem tapasztaltam, hogy idővel átütött volna a zöld szín, ugyanakkor nem is pirosodtam ki újra. A színkorrekciós hatásuk meglepően jó, de a komolyabb bőrhibákra szükséges lehet még ezen kívül zöld korrektor. Sminkalapként is megállják a helyüket, és bár alapvetően nem ez az elsődleges funkciójuk szerintem, a Delia mattítást is ígér.



Az Alverde összetevőlistájában harmadik helyen szerepel az alkohol, így aki kerüli ezt az összetevőt, annak egyértelműen a másikat javaslom, mert abban nincs. Tartalmaznak parfümöt, az Alverde illata erősebb, olyan tipikus növényes-natúr, a Deliánál szimpla krémillat.
Amint látjátok, a méretbeli különbségek igencsak megmutatkoznak, az Alverde 10 ml és 1299 forintért kapható a DM-ben, a Delia Cosmetics 35 ml, és Iparfümériáról rendelhető 1190 forintért.

Összességében azt tudom mondani, hogyha valaki látványosabb eredményre vágyik, és nem zavarja az alkohol, akkor ajánlom az Alverdét, míg ha valakinek elég az enyhébb színkiegyenlítő hatás, és megbízható, pénztárcabarát terméket keres, akkor a Delia lehet a megfelelő választás. 

2 megjegyzés:

  1. Írtam egy extra hosszú kommentet és eltűnt. Gratulálj! Majd újraírom...igaz abban nem lesz köszönet.:D

    VálaszTörlés