2016. szeptember 19., hétfő

Elfogytak #21

Ismét kiürítettem a dobozkámat, amiben az elhasznált csomagolásokat gyűjtöm, és azt kell mondjam, hogy büszke vagyok magamra. Mostanában tényleg belehúztam, hogy elhasználjam a régi, elfekvőben levő dolgokat, és ahogy a mellékelt ábra mutatja, egész jól haladok. Lassan, de biztosan...


Balea Inseltraum és Balea Melone tusfürdő: mindkettőt szerettem, nyárra tökéletesek voltak, és hozták a szokásos Balea szintet.
Újravenném? Igen, a dinnyésből már be is szereztem az utánpótlást.

Palmolive Feel Glamorous tusfürdő: azt kell mondjam, hogy nem voltam oda érte, valahogy túl édesnek éreztem már az illatát a flakon felénél, és a radírozó szemcséket is elhagyhatták volna belőle, mert nem volt túl sok hasznuk. A többi Palmolive tusfürdővel egyébként meg vagyok elégedve, de ez nem jött be.
Újravenném? Nem.

Original Source Mango tusfürdő: nagy kedvenc lett, bár ennek is ráuntam kissé az illatára a vége felé már. Meglepően folyékony állagú, ezért gyorsabban is fogyott, mint a többi tusfürdőm, de biztos ki fog kötni még nálam.
Újravenném? Igen.

Ziaja Narancsolaj tusfürdő-bőrradír: imádtam, az egyik legjobb bőrradír, amit valaha használtam. Írtam róla külön, ezért nem áradoznék tovább, de csak ajánlani tudom. 
Újravenném? Igen.

Avon Sun Pure & Sensitive naptej: szerintem ez életem első napteje, amit teljesen sikerült elfogyasztanom, bár mivel csak 50 ml, ez nem túl nagy teljesítmény. Nem volt vele különösebb problémám, bár kicsit túl sűrű állagú volt az én ízlésemnek, jobban szeretem a folyékonyabb, vizes állagot.
Újravenném? Nem. 

Dontodent Pink Grapefruit szájvíz: körülbelül tízezer éve volt limitált kiadás, és csak az íze miatt vettem meg, mert alapvetően nem vagyok oda a szájvizekért. Semmi extrát nem nyújtott, néha jó volt vele öblögetni, de ennyi.
Újravenném? Nem.

Természetesen fürdősók is elfogytak, mindkettőt szívesen használtam, újravenném őket.


Pantene Intensive Repair sampon: ez már nem az első flakonom belőle, és a hozzá tartozó balzsamot is előszeretettel használom. Nem zsírosít, puha és könnyen kezelhető lesz tőle a hajam, az illatát is szeretem, úgyhogy időről-időre visszatérek hozzá.
Újravenném? Igen.

Tigi Bed Head Urban Antidotes Recovery sampon: ez volt az első Tigi termék, amit valaha kipróbáltam, és szerencsére nem vette el a kedvem, hogy több mindent is kipróbáljak idővel a márkától, mert eléggé megszerettem. Bár száraz hajra való, észrevettem, hogy kevésbé zsírosodott tőle a hajam, mégsem irritálta a fejbőröm, és összességében jó élmény volt használni. Egyetlen negatívumként a csomagolását említeném, mert az utolsó néhány használatra való adagot már csak nagy szenvedések árán sikerült kinyomni a tubusból.
Újravenném? Igen.

Garnier Fructis Grow Strong hajpakolás: elvoltam vele, de az Oil Repair 3 családot tartom még mindig a legjobbnak, azt pedig nem sikerült megközelítenie. Az illata nagyon finom, sokáig megmarad a hajban, de sajnos nem hidratált különösebben.
Újravenném? Nem.

Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair hajpakolás: szinte pont ugyanazokat tudom elmondani róla, mint az előzőről.
Újravenném? Nem.

Balea szárazsampon világos hajra: hatalmas kedvenc, de a sötét hajra valót ne próbáljátok ki, az botrányos. Tökéletesen a hajba dolgozható, kellemes, mégis gyorsan elillanó illata van, és mindössze 500 forint.
Újravenném? Igen.

Yves Rocher hajregeneráló olaj: csereberén jutottam hozzá, hajmosás előtt kellett a hajba masszírozni, hatni hagyni, majd kimosni. Számomra elég büdös volt, de elhasználgattam, egész jót tett a hajamnak, de a kókuszolaj is teljesen megfelel erre a célra.
Újravenném? Nem.

Uniq One Care tisztító balzsam: szintén volt már róla poszt, a legjobb segítség sietős vagy lusta napokra, és még mindig sajnálom, hogy nem lehet belőle kapni a nagyobb kiszerelést.
Újravenném? Igen. 


Neutrogena Visibly Clear Spot Stress Control bőrradír: nem volt rossz, hatásosnak éreztem, de a másik változatot, amit régen használtam jobban szerettem, de már nem látom sehol, szóval még kutatok utána. 
Újravenném? A másikat igen, ezt talán. 

Himalaya Herbals Neem arcmaszk: nem fogyott el, még van benne, de olyan régen vettem, hogy kukában a helye. Szerintem én vagyok az egyetlen, akinek ez nem csinált szinte semmit, pedig anno mindenki erről beszélt, azért is szerettem volna kipróbálni. 
Újravenném? Nem.

The Face Shop Blackhead pórustisztító maszk: ez sem fogyott el, az előbb említett okok miatt került ide. Elvoltam vele még az ősidőkben, de nálam nem igazán működnek ezek a lehúzható dolgok, mostmár biztos nem venném meg.
Újravenném? Nem.

Origins GinZing szemkörnyékápoló (minta): talán egy berlini Douglas vásárláshoz kaptam, és azt kell mondjam, hogy nem volt rossz. Durva gyöngyházfényű árnyalata volt, ennek köszönhetően valóban szebbé tette optikailag a szemkörnyékem, plusz hidratált is, és bár csak pár használatra volt elég, tetszett.
Újravenném? Talán.

Sensodyne Rapid fogkrém: teljesen átlagos, de ahhoz képest nagyon drága, pedig egyébként szeretem a Sensodyne fogkrémeket.
Újravenném? Nem.

La Roche-Posay Anthelios XL 50+ SPF fényvédő fluid arcra (minta): fényvédőként teljes mértékben megállta a helyét, de nekem ez is túl ragacsosnak bizonyult.
Újravenném? Nem.

Essence Keep It Perfect! sminkfixáló spray: nem tudom, hányadán állok vele. Érzetre olyan, mintha sima vizet permeteztem volna az arcomra, de közben mégis tökéletes maradt a sminkem, ha ezt használtam, még Szigeten is. Nagyon szépek amúgy az összetevői, hajaz a MAC Fix+-ra, amit használtam, és szerettem. Tényleg nem tudom, hova tegyem a dolgot.
Újravenném? Igen, szerintem tenni fogok vele még egy próbát. 

Maybelline The Rocket Volum' Express szempillaspirál: az egyik kedvencem, volt már róla szó többször.
Újravenném? Igen.

True Religion Hippie Chic parfüm (minta): egy Iparfüméria rendeléshez kaptam ajándékba, és őszintén semmi különöset nem vártam tőle, ehhez képest viszont bejött, gyümölcsös-édes illat, pont az én ízlésem.
Újravenném? Igen.

Két Yankee Candle tartot is elhasználtam, az Aloe Water egy nagyon tiszta, friss illat, főként tavaszra és nyárra tudom elképzelni, talán újravenném, a Soft Blanket pedig örök kedvenc, odavagyok érte, már meg is van belőle az utánpótlás.

5 megjegyzés:

  1. A Neem maszkon mostanság sokat gondolkodtam. Megnéztem az összetevőit és igazából nem valami szépek. Az Avon Holt-tengeri iszappakolását használtam, annak sokkal szebb az INCI-je, szóval maradok annál. Köszi azért, hogy megemlítetted! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vagyok nagy arcmaszkos, rájöttem, hogy utálom a lemosást, mert mindig összepacsálok mindent, bárhogy csinálom, úgyhogy szinte egy darab arcmaszkom sincs azóta, mióta ez kuka lett :D

      Törlés
    2. Az Avon-oson kívül nekem sem volt, illetve de, nemrég nyertem egy csokis arcmaszkot Fanninál. Mostanában amúgy élesztőt pakolok a problémás bőrömre egy csepp mézzel. Azzal aztán tényleg összekenek én is mindent, de egy héten egyszer belefér :D.

      Törlés
  2. A Balea száraz sampon mennyire hasonlít a Batiste -ra? Épp a napokban gondoltam, hogy ki kellene próbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számomra a kékhez képest csak illatban van különbség, igazából nagyon hasonló a kettő :)

      Törlés