2016. november 20., vasárnap

Teszt | Avon Senses Creamy Fantasy tusfürdő és Reindeer habfürdő

Általában a hidegebb időjárás beköszöntével sem szoktam teljesen lecserélni a gyümölcsös, frissítő tusfürdőimet, mert a legtöbb tipikus karácsonyi fűszeres illat nem a kedvencem, de évről évre bekerül azért valami, ami az ünnepeket idézi. Idén az első két ilyen termék az Avon novemberi újdonságai közül került ki, amelyeket rendszeresen használok, amióta megérkeztek.


Amennyire utálok mindent ami csokis vagy kakaós, annyira vagyok oda a karamellás dolgokért bármilyen formában. A Creamy Fantasy tusfürdő legnagyobb erénye természetesen az illata, ami nem csak a leírás szerint sós karamellás és mandulás, hanem a valóságban is érezni mindkét összetevőt. A sós karamella alatt ne a Yankee Candle Salted Caramelre gondoljatok, itt sokkal inkább az édesség dominál, a só pedig mindössze némi pikánsságot ad neki, ugyanakkor a háttérben határozottan ott a mandula is. Hígabb, mint az általam használt többi Senses tusfürdő, ezért néha hajlamos vagyok egy egész tenyérnyit magamra kenni belőle, viszont nem szárít, és összességében isteni élmény vele a fürdés. Sajnos nem érezhető tartósan a bőrön, de annyi baj legyen.
Két kiszerelésben kapható, 250 ml és 500 ml, teljes áron 669, illetve 1099 forintért, de jelenleg (2016.11.20.) mindkettő akciós. Limitált, úgyhogy siessetek, ha még lecsapnátok rá!


Az év bármelyik szakában kapható vagyok a kádfürdőzésre, de a fürdőtermékek igazán ilyenkor ősszel és télen élik virágkorukat. A rénszarvasos habfürdő tökéletes választás az előttünk álló időszakra, hiszen szilva és vanília illata keveredik, én pedig még némi fahéjat is érzek benne. Az állaga nagyon érdekes, géles, szinte már zselészerű, és élénk sötétlila színű. Én nem szoktam vele spórolni, de már egy kis kupaknyi is hatalmas habokat képez. A flakon elég kemény műanyag, ezért az adagolás nehézkes lehet, de a szűkítő viszonylag egyszerűen levehető róla.
250 ml-s kiszerelésben kapható 949 forintért, és létezik még belőle egy almás-fahéjas változat is.

Mindkettőt ajánlom, főleg, ha odavagytok a kicsit különlegesebb karácsonyidéző dolgokért, és szívesen veszitek körbe magatokat ilyen termékekkel a fürdőszobában is. 

2 megjegyzés:

  1. Fura nekem ez az illat, de biztos jó :) A karamellát szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem a megszokott, de például volt egyszer egy Playboy tusfürdőm, ahol annyira édes és émelyítő volt a karamell illata önmagában, hogy nem bírtam kettőnél többször egymás után használni. Na, itt nincs ilyen :D

      Törlés