2017. június 13., kedd

Szerzemények #33 | Colourpop, Notino

Nemrég jöttem rá, hogy valójában még meg sem mutattam, hogy mit rendeltem legutóbb, amikor ingyenes szállítás volt a Colourpopnál, pedig becsületesen le is fotóztam a termékeket, csak sosem került rájuk sor. Ugyanez történt egy áprilisi (!) Notino rendeléssel, így most ezt a két adag elmaradt szerzeményt mutatom meg együtt.


A Colourpoptól egy zöldeskék színű szemceruzán (Fast Lane) kívül csak rúzsokat rendeltem, méghozzá két részletben, hogy biztos megússzam a vámot, ami szerencsére sikerült is. Legutóbb rengeteg Lippie Stixet vettem, ezért most csak egy leárazott árnyalatot, a Wetet tettem a kosaramba. A folyékony rúzsok 6 dollár helyett 4 dollárba kerültek, ha hármat vett az ember, így leginkább ezek közül válogattam. Az Ultra Satin Lipek közül a legnagyobb kedvencem a So Wavy, amit már rengetegszer láttatok rajtam, igazi élénk lila, a NYX Liquid Suede Amethyst-hez hasonlít leginkább. A Marshmallow szintén lila, de inkább pasztell, a Frick N' Frack pedig 21 dollár fölötti rendeléshez járt ajándékba mini kiszerelésben. Először rendeltem Ultra Matte Lipet, méghozzá a Guess színben, ami egy nagyon sötét lila, és szintén imádom, pedig egyébként féltem tőle, mert nagyon vegyes véleményeket olvastam erről a kollekcióról. Az Ultra Blotted Lip egy új család, ami amellett, hogy matt, alig érezhető az ajkakon, ebből a Zuma árnyalat tetszett a leginkább. Természetes, hétköznapi szín, de nagyon tartós, egy evést is simán kibír. Végül pedig nem gondoltam - pedig metál, ha-ha -, de egy Ultra Metallic Lipet is rendeltem Man Eater árnyalatban, de ezt még nem próbáltam ki. Külön poszt nem tudom, hogy lesz-e róluk, mert az előző adagot sem sikerült majdnem egy éve összeraknom, így valószínűbb, hogy inkább Instagramon vagy kedvences bejegyzésekben fogom megmutatni őket.


A Notino rendelés onnan indult ki, hogy megláttam a Botanicals termékeket, ráadásul pont akciósan, a korianderes sampont pedig egyébként is szerettem volna megvenni, a többi meg csak...hát becsúszott, tudjátok. Ugyanígy régóta kíváncsi voltam a Clinique Pep-Start Hydroblur hidratálóra, itt pedig egész jó áron lehet mini, 15 ml-s kiszereléseket kapni a márka krémjeiből. Az Aussie 3 Miracle Oil hajvégápoló régóta kívánságlistás nálam, viszont a drogériákban szinte mindenhol 2500 forint fölötti áron kapható, így viszont sokkal olcsóbban tudtam megrendelni. A Radox Feel Uplifted kézmosó láttán rögtön elkapott a nosztalgia, mert beugrott, hogy gyerekkoromban itthon is lehetett kapni Radox termékeket, még a reklámra is emlékszem, ráadásul elég jól hangzó illatpárosításaik vannak, szóval egészen biztosan fogok még nézelődni a kínálatban. A Ziaja Cooling Mist frissítő permet igazi nyári darab, lehet fújkálni mindenhova, a 4711 Original parfümből pedig csak egy mintát rendeltem, mert már régóta kíváncsi voltam rá.

Ennyi lett volna a megkésett haul, de még szerencse, hogy időben észbe kaptam, mert szerintem elég jó termékeket sikerült beszereznem :)

8 megjegyzés:

  1. Olyan szépek az Ultra Blotted rúzsok, kár, hogy erős voltam és csak az Ultra Matte-okat vettem. Kezdem megszokni őket, meg engem nem is szárítanak, cserébe minden mást csinálnak. :D A szép színekért meg küzdök velük. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azért rendeltem inkább Ultra Satinokat, mert a mattokról egy csomó rosszat hallottam - bár Zoella imádja őket :P - de most úgy voltam vele, hogy rendelek egyet, aztán majd meglátjuk :D

      Törlés
  2. A Marshmallow-t én is nagyon szeretem, örülök hogy megvettem, mert annyira szép színe van. Sokan a JS Scorpiojához hasonlítják, pedig az sokkal sötétebb és szürkésebb. Szerintem a Femme közelebb áll hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az még pont nem volt rajtam, de majd szerintem ma! :D Egyébként a második rendelésemet konkrétan azért adtam le, mert az elsőnél out of stock volt az a szín, de utána feltöltötték...:D

      Törlés
    2. Én eddig az előző két rendelésemnél jártam úgy, hogy a Marshmallow épp nem volt készleten. Ezért is vettem meg a JS Scorpio-t, mert nagyon szerettem volna egy lila rúzst. :)

      Törlés
  3. Nem mondod, hogy pont a 4711 kellett?!.. 😲 dzsiszösz krájsz...a világból ki lehet üldözni vele. Gyorsan lepasszolni a dédinek! 😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont azért rendeltem, mert ilyeneket írtak róla, hogy citrusos, nekem meg bármi jöhet, ami citrus, de közben meg Krémmánián annyira szidták, hogy mondom eskü kipróbálom már :D Nagyon nem...:D

      Törlés
    2. :D viszont tetszett ez a notinos bejegyzés! Ha máskor is rendelsz írd majd meg mik vannak ott.. :)

      Törlés