2017. július 25., kedd

Kívánságlista #5

Nyáron nekem is valamivel több időm van a neten nézelődni, ráadásul a cégek rendszerint ilyenkor jönnek ki elég sok újdonsággal, így egyre csak bővül a szépségápolási kívánságlistám, ami meglepő, mert korábban a legtöbb ilyenkor megjelenő kollekció eléggé hidegen hagyott. Most viszont bőven van miből válogatnom, legyen az rég a piacon levő kence, vagy vadiúj, lássuk is a listát!

Lassan az összes hővédő hatású hajkencém végére érek, és bár még mindig imádom az Isana hővédő olaját, szeretnék kipróbálni valami újat. Arabellától sok jót hallottam a TIGI S-Factor Flat Iron Shine Spray-ről, hogy amint lehetőségem lesz rá, mindenképpen beszerzem. A The Body Shop mostanában szokott péntekenként Facebookon élő adást csinálni, amibe általában mindig belenézek, ezért mostanában elég sok termékükre szemet vetettem. A két termék, ami a kívánságlistám tetején áll a C-vitaminos hámlasztó gél, illetve a banános hajmaszk, ezutóbbi elég friss újdonság a kínálatban, ha jól tudom. Arcápolásnál maradva Pannánál olvastam a Secretkey Gold Racooony szemkörnyékre való géles párnácskákról, ami lehet, hogy nem elengedhetetlen lépése egy arcápolási rutinnak, de úgy gondolom, hogy vészhelyzetekre pont megfelelő lenne. 
Régóta vadászom már a NYX Vivid Brights szemhéjtusok Sapphire árnyalatát, de mindenhol csak hűlt helyét találtam az utóbbi időben, viszont mindenképp szeretném beszerezni valamikor, mert csodás a színe. (Update: egyikőtök jelezte nekem, hogy a Douglas webáruházban lehet kapni, ráadásul sokkal olcsóbban, mint az üzletben!) A L'oreal Lash Paradise szempillaspirálról és a Rimmel Stay Matte ajakkrémekről Tati nyilatkozott elég meggyőzően, de természetesen ezek közül egyiket sem lehet (még) nálunk kapni, ám ez nem akadályoz meg abban, hogy a jövőben levadásszam őket. Ugyanez a helyzet a Maybelline Superstay Matte Ink ajakkencékkel is, amikről ugyan még csak swatchokat láttam az Instagramon, de azalapján meggyőzőnek tűntek.

Lehet, hogy le kéne tiltanom magam az újdonságok böngészéséről? :P

2 megjegyzés:

  1. A szempillaspirál és a Rimmel matt folyékony rúzsok már elérhetőek a Boots webáruházban, én gyorsan meg is rendeltem a Lash Paradise-t, remélem még a héten meg is érkezik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, szuper, úgyis terveztem onnan rendelni valamikor a horror postaköltség ellenére is, örülök, hogy hozzánk is szállítanak :)

      Törlés