2017. augusztus 30., szerda

Kívánságlista #6 | Essence őszi szortiment 2017

Amióta csak elérhetőek nálunk, minden alkalommal figyelemmel követem az Essence és a Catrice szortimentfrissítéseit, ugyanis szerintem nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mindkét márka hatalmas kedvencem. A Catrice őszi szortimentjének darabjait már megtaláljátok a Müllerekben, ezért most inkább az Essence újdonságai közül szemezgettem, és megmutatom, hogy mik azok a termékek, amiket mindenképpen megnézek majd élőben is.


A Vibrant Shock folyékony rúzsokba már sikerült belefutnom Ausztriában, és mind azok, mind a Metal Shock kollekció termékei nagyon ígéretesnek tűnnek. Tetszik, hogy az utóbbi időben az Essence is nyit az extrémebb színek felé, mert tudjátok, hogy imádom az ilyesmit, és így végre pénztárcabarát áron is lehet kísérletezni. Alapvetően a matt végeredményt szeretem, de azért kíváncsi leszek az Ultra Last Instant Colour rúzsokra is, mert elég sok szép szín van a kínálatban, és ha kellően pigmentáltak, akkor annyira nem zavar a krémes formula. A Matt Matt Matt Vibrant Shock vonal új taggal bővül, méghozzá egy gyönyörű búzavirágkék rúzzsal, ami a she's so electric árnyalatnévre hallgat majd, és nem kérdés, hogy beszerzem. A Vibrant Shock szempilla- és szemöldökformázó gélekhez hasonlót még sosem láttam ezelőtt, és bár a színes szemöldök trend engem nem kapott el, a szempilláimra szívesen használok színes spirált. 
Szemöldökformázó lázban égek jelenleg, a Superlast szemöldökceruzát pedig a leírás alapján mintha pont nekem találták volna ki, ugyanis vízálló. Rengeteg pirosítóm van, de a Metal Chrome darabokhoz hasonló még nincs a kollekciómban, őszre pedig tökéletesek lennének. A Moonlight Eyes krémes szemfestékek közül a képen látható 03 cosmic árnyalat keltette fel az érdklődésem, mert a képek alapján hasonlít egy régi szintén Essence körömlakkhoz, ami pont ilyen lilás-kékes színváltoztatós volt. A végére pedig - bár már nem szoktam lakkozni - a Metal Shock körömpúdereket is idevenném, mert ilyesmit sem láttam még itthon más márkánál, és hátha ettől megjön majd a kedvem a festegetéshez. 

Az újdonságok teljes listáját egyébként ide kattintva tudjátok megnézni árakkal, árnyalatokkal, minden egyébbel, és remélem, hogy minél hamarabb kikerülnek az üzletekbe is :)

6 megjegyzés:

  1. Az utolsó három tétel keltette fel az érdeklődésemet, bár elképzelésem sincs, mi lehet a körömpúder... :)
    Sajnos én mindig lemaradok ezekről a limitált kollekciókról, vagy ha éppen van is, akkor az pont nem stílusom. Egyedül tavasszal sikerült két Catrice szájfényt vennem, ami nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg a körömpúder olyan, hogy bele kell dörzsölni a körömlakkba, és akkor valamilyen effektet ad neki, van ilyesmi tükrösben is, meg metálosban, meg mindenfélében.
      A limitáltakról én is mindig lemaradok, főleg, mivel például Müller nincs a közelemben, ezért sosem kapom el, amikor kiteszik :D

      Törlés
  2. Ma a DM-ben már voltak (nem minden). Volt nyolc féle Vibrant Shock rúzs, hát nem semmi színekben van, abból nem is vettem, és már öreg vagyok hozzájuk :(. Szintén ebből az okból kifolyólag nem vettem meg a hololighter sticket, pedig iszonyat tetszett, hihetetlenül jól nézett ki, de hát sajnos tudom, hogy nem használnám, akkor inkább vegye meg olyasvalaki, aki hordani is tudja. A többi féle rúzst egyébként nem láttam. Sajnos a pirosítót sem, pedig azt szívesen megnéztem volna. A tégelyes szemhéjfestéket sem láttam, csak ilyen folyékony fajtát, és bár azoknak is szép színük volt, számomra túl csillámosak.
    Vettem viszont körömpúdert és a hozzá való fedőlakkot, és az instant volume boost szempillaspirált, ami a mélyfekete színen kívül még azt is ígéri, hogy kenődés mentes, ami számomra főnyeremény lenne. Ilyen szempontból ugyanis a Clinique spiráljaimmal elégedett vagyok, de azok nem csinálnak olyan igazi szép nagy pillákat, inkább csak hétköznapra tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, valószínűleg a legtöbb dolog majd a két, meg a három méteres állványokon lesz a Rossmannban, meg a Müllerben. Én megvettem a holo highlightert, annak ellenére, hogy nem is használok highlightert :DDDDDD

      Törlés
  3. Szóval ez a körömpúder jópofa dolog. Hamar elkészül, bár nekem csak 2 napot bírt. Azért még majd megpróbálom úgy is, hogy teszek rá még egy normál fedőlakkot is, nem csak a sajátját.
    Müller szombaton sikerült vennem metal chrome blusht, éppen olyat, mint a fenti képen van, sajnos, mert nagy csalódás lett. Az arcra felvéve kb. semmi sem látszik a színből, csak némi csillám. Valószínűleg nekiadom majd unokahúgomnak, highlighter helyett jó lesz neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is néztem, de megswatcholtam, és ugyanez volt sajnos a tapasztalatom, úgyhogy végül nem vettem meg, pedig úgy tetszett a panben.

      Törlés