2017. október 21., szombat

Teszt | Kringle Candle illatviaszok

Az ősz beköszöntével szívesebben vesszük elő a gyertyákat, illatviaszokat, illóolajakat, és bár én nyáron is szívesen égetek ilyesmit, most kezdődik igazán a szezonja. Már többször említettem a Notinon kapható Kringle viaszokat, amiket legalább ugyanannyira szeretek, mint a Yankee Candle tartokat, és úgy gondoltam, hogy ideje egy külön posztban összeszednem a jelenleg birtokomban levő illatokat a márkától.


Nem véletlen, hogy a Kringle és a Yankee Candle sok tekintetben hasonlítanak, ugyanis mindkét márka mögött ugyanaz a személy, Michael James Kittredge áll, aki néhány évvel azután, hogy eladta a Yankee szinte egészét, új márkát alapított a fiával, ez lett a Kringle Candle. A kínálatban itt is megtalálhatók üveggyertyák, mécsesek, és illatviaszok is, én ezutóbbiakat részesítem előnyben, és csak ezeket próbáltam. Két fő különbséget vettem észre a két márka viaszai kapcsán, az egyik egyértelműen a csomagolás, a Kringle-é sokkal praktikusabb a visszazárható műanyag dobozkával, a másik pedig az állaguk: a Yankee tartok sokkal keményebbek és jobban morzsálódnak, ettől függetlenül viszont ugyanolyan jól olvadnak, és mindez semmiben sem befolyásolja az illatok intenzitását. A Kringle viaszok nagyjából duplaannyiba kerülnek, mint a Yankee tartok, viszont majdnem kétszer akkorák, és sokszor van rájuk valamilyen akció is az oldalon.


Én ezekből is maximum egy negyedet szoktam egyszerre a párologtatóba tenni, úgy is bőven beillatozzák a szobát, és általában 2-3 mécsest is elégetek alattuk, mire veszítenek annyira az intenzitásukból, hogy kidobjam őket. A hivatalos honlapon található leírásokban nem mindig találhatók meg a pontos illatjegyek, inkább egy mondatnyi rövid leírás van arról, hogy mit fogunk érezni, így bár amennyire tudtam, kigyűjtöttem őket egyesével, de ezekben ne bízzatok meg maximálisan.


Rainy Day: friss, kicsit gyümölcsös illat, ami engem az általános öblítőillatra, ezáltal pedig a frissen teregetett tiszta ruhákra emlékeztet gyerekkoromból. Már csak teamécses változatban kapható az oldalon.
Illatjegyek: nedves fű, édes zöld növények


Fresh Mint: első szaglásra nagyon zöld, az utóillata pedig a friss mentalevelet és a mentolos rágót idézi, az eukaliptuszt én egyáltalán nem is érzem benne. Aki a Candy Cane Lane illatot szereti a Yankee Candle-től, és azt várná ettől, az ne rendelje meg, teljesen más a kettő.
Illatjegyek: fodormenta, zöldnövények, édes bazsalikom, eukaliptusz, pézsma


Strawberry Lemonade: ez a kedvencem a meglevő darabok közül, de sajnos ezt már csak teamécsesként árulják, ezért igyekszem tartalékolni vele. Egy az egyben az, amit a neve sugall: édes, de mégis kellemesen citrusos limonádé némi eperrel, isteni.
Illatjegyek: limonádé, friss eper


Egyptian Cotton: púderes, de nem tolakodóan. Kicsit ez is az öblítőre emlékeztet, de van benne valami meleg, kicsit maszkulin tisztaságillat is.
Illatjegyek: tiszta púderes frissesség, virágok


Coconut Snowflake: a kókusz dominál, de ebben benne van a Yankee Candle féle Candy Cane Lane mentolos tic-tac jellegű illata is. Némi vaníliás keksz is érezhető, de a csomagolásával és a nevével ellentétben nem hagyományosan télies, mert nincs benne semmi fűszeresség.
Illatjegyek: sütemény, kókusz

Összességében ha szerettek gyertyát égetni, vagy kedvelitek az illatviaszokat, akkor mindenképpen ajánlom, hogy próbáljatok ki valamit a márka kínálatából, mert rengeteg variáció kapható, és egy-egy igazán különlegesnek hangzik. Az én kívánságlistámon is sok megtalálható még közülük, bár szerintem életem végéig sem fog elfogyni a meglevő kollekcióm :D

3 megjegyzés:

  1. A Coconut Snowflake-re nagyon kíváncsi vagyok, mert a Candy Cane Lane az egyik kedvenc illatom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó, bár hallottam olyat is, hogy valakinek túl gyenge az illata, nekem viszont nincs vele ilyen problémám :)

      Törlés
  2. Sajnos nekem nincsenek túl jó tapasztalataim a Kringle viaszokkal. Némelyik túl erős, már hányingert keltő volt, vagy egy az egyben büdös. Nem igazán fogok kísérletezni velük.

    VálaszTörlés