2018. január 31., szerda

Januári kedvencek | 2018

Köszöntök mindenkit 2018 első havi kedvences összefoglalójánál! Rendesen törnöm kellett a fejemet, hogy mi kerüljön ebbe a válogatásba, ugyanis be kell vallanom, hogy januárban amennyit csak lehetett, itthon voltam, így túl sok újdonságot sem próbálgattam, már ami legalábbis a sminkeket illeti. Néhány dolognak viszont mégis van helye itt, úgyhogy lássuk! 


Az ünnepek után elővettem a féltve őrizgetett utolsó flakonomat a Balea Zuckersüß tusfürdőből, ami az egyik kedvencem volt valaha, ám sajnos limitált, és már legalább másfél éve kivonták a forgalomból. Arctisztításra legtöbbször a BABÉ Soothing micellás géljét használtam, amit igencsak megszerettem annak ellenére, hogy mostmár inkább a krémes jellegű lemosókat preferálom. Teljesen odavagyok a The Body Shop havas szilva testvajért, és nem gondoltam volna, hogy egy ilyesmi illatba ennyire beleszeretek, mivel a szilva sosem tartozott a kedvenc gyümölcseim közé. Ezen kívül persze a hidratáló hatása sem utolsó, még másnap is pihe-puha a bőröm, ha ezt használom. Ha még találtok belőle a boltokban, mindenképpen szagoljátok meg! A hidegebb időjárásra való tekintettel a sima Clinique Moisture Surge hidratálót leváltottam az Intense változatra, aminél engem nem zavar, hogy krémesebb, nehezebb az állaga, és lassabban szívódik be, de aki kifejezetten a könnyű, vizes állaga miatt kedveli ezt a krémet, annak nem ajánlom ezt a verziót. A hajápolási újdonságaimról szóló posztban már helyet kapott a Lush Soak & Float samponkorongja, így most nem is írnék róla bővebben, de biztos, hogy hű társam marad továbbra is. 


Sokáig hadilábon álltam a Maybelline Fit Me! Matte and Poreless alapozóval, mert teljesen átlagosnak találtam, és mindig szívesebben vettem elő helyette valami mást. Most azonban valahogy legtöbbször ehhez nyúltam, mert megfelelő a fedése, mégsem maszkhatású, és bár kifejezetten mattnak nem mondanám, mégis viszonylag tartósnak bizonyul a nap folyamán. Rengeteg szemöldökceruzát vettem az utóbbi hónapokban, de nem szeretek kettőnél többet megbontva tartani egyszerre, így most került sorra az Essence Superlast 24H szemöldökceruzája, ami a csomagolás szerint egy "pomade pencil". Én ezt nem igazán vettem figyelembe a vásárláskor, és már csak utólag vettem észre, hogy valóban sokkal waxosabb és krémesebb állagú, mint egy hagyományos ceruza, ráadásul a hegye sem éppen vékony, ezért aki precíz vonalakat szeretne húzni, ne ezt válassza. Én ettül függetlenül szeretem, hihetetlenül tartós, és egyetlen negatívuma, hogy a másik végén található kefe totálisan használhatatlan bármire is. Nemrég megrendeltem a Colourpop Yes Please! palettáját, amely első látásra szerelem lett, és fej-fej mellett állnak a Maybelline Burgundy Barral, de elöljáróban most csak ennyit, mert tervezek róla külön posztot írni. Magam sem értem, de rengetegszer nyúltam a NYX automata szemceruzájáért Bronze árnyalatban, ami egyébként hihetetlenül szép, viszont arany csillámokkal van teli, én pedig legtöbbször matt szemceruzákat használok. Sokszor elővettem a Trend It Up Face Contouring palettáját, amiből a highlighter gyenge láncszem, ugyanis egy matt sárgás púderről van szó mindössze, viszont a bronzosító és a kontúr szuper benne, egyetlen hibájuk, hogy rettentően porolnak. 

Ráakadtam YouTube-on Hegyi Zsolt csatornájára, aki fotós, és a legtöbb videóját is ilyen témában készíti. Szerintem mind kezdők, mint haladók számára érdekes és hasznos lehet a tartalom, amit gyárt, ugyanis a videói részletesek, és tele vannak gyakorlati tanácsokkal, amelyek túlmennek azon, hogy hogyan kell bekapcsolni egy fényképezőgépet. Van egy videója például a ruházatról és a viselkedésről, ami a legtöbbeknek szerintem eszébe sem jut, hogy téma lehet, ha fotózásról van szó.
Már decemberben feliratkoztam a Beauty News csatornára, mostanra azonban bizonyossá vált, hogy rájük is függtem, őket egy kedves barátnőm, Luca - a Csill és Luu csatornáról - mutatta nekem. Nekik köszönhetően mostanában már sosem vagyok lemaradva a sminkes újdonságokról, ezen kívül viszont hihetetlenül tárgyilagos véleménye van Katnek és Hailey-nek mindenről. Sminkimádóknak szerintem kihagyhatatlan! 

A hónap közepén végre az utolsó vizsgámat is letudtam, így a hátralevő néhány hétben végre nem kellett kötelező jelleggel a sulira koncentrálnom. Ezen kívül rengeteget dolgoztunk, valamint ami a blog szempontjából lényeges, hogy meghívást kaptam a Fa új Island Vibes termékcsaládjának bemutatójára, amelyről beszámoló is készült. 

Kedvenc dalok:

Ezek lettek volna tehát a januári kedvenceim. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem már kicsit elegem van a télből, és jöhetne egy kis tavasz februárban. 

8 megjegyzés:

  1. A Colourpop Yes, Please! paletta nekem is nagy kedvenc lett! (-:

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy bevált a Babé micellás gél, nekem is tetszik, bár én néhány próba után félre tettem a melegebb hónapokra, addig elhasználom a Hylamide arclemosómat.
    Én éppen ma vásároltam egy Maybelline Super Stay alapozót, kíváncsi vagyok rá. Februárban többször is megyek munka után színházba, hangversenyre, és mivel ott nincs lehetőségem egy full sminket felrakni, muszáj már reggel úgy indulnom el otthonról, hogy csak egy kis púder, és valamilyen erősebb szemfesték kiegészítő, esetleg egy erősebb pír legyen nálam, hogy a nappaliból esti sminket varázsoljak. Viszont az az egyébként imádott Pupa Active Light alapozóm nem bír ki 14-15 órát az orrom és az állam körül, úgyhogy ma körülnéztem tartós alapozó ügyben a DM-ben. Hát lehangoló, hogy ezt az egyet kivéve az ÖSSZES tartós alapozónak a legvilágosabb árnyalata is brutál sötét nekem. Szóval, nagyon választani nem tudtam, ezt viszont most teszt gyanánt felraktam, és megdöbbenésemre tökéletesen passzol a szín. Kíváncsi leszek, hogy mennyire szárít...
    Megérkezett a német rendelésed?
    Én csütörtök este felkentem a Catrice Spectra Light lakkot, és valami hihetetlen módon tetszik. Ez a 02-es árnyalat, és igazi tavaszi cukorka szín, egy csokor rózsaszín tulipán jut róla eszembe. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj amúgy kérdezted még amikor rendeltem, hogy lesz-e poszt a karácsonyi kiadású Pixiről. Na, hát végül azért nem lett, mert kiderült, hogy valami gáz volt a memóriakártyámmal, lefotóztam a termékeket, csak éppen egy nagy feketeség volt az összes akkor készült képemen, és nem lehetett őket sehogyan sem megmenteni, és ezt csak utólag vettem észre :D
      Én is kíváncsi vagyok a Maybelline Super Stay-re, sok jót hallottam róla, de most nagy alapozó elhaszbálásban vagyok, úgyhogy ez még várat magára.
      Igen-igen, pont most kaptam a képet, hogy átvette az ismerősöm, akihez rendeltem, úgyhogy hónap közepén repül is haza hozzám :D

      Törlés
  3. Ja igen, Colourpop paletta. Nagyon szép színek vannak benne, mostanában én is ezeket preferálom. Mondjuk a Carli Bybel és a Jacklyn Hill palettáimban is ott vannak, és szeretem mindegyiket, nagyon jó minőségűek.
    Azért most még is rendeltem még egy palettát, bár azt nem biztos, hogy használni is fogom. A Beauty Bayen 31-én akciós kupon volt a Storybook Cosmetics termékeire, és én csak erre vártam, hogy megrendeljem a Wizardry and Witchcraft palettát. Imádom a Harry Potter könyveket, filmeket, voltam a Harry Potter stúdióban, gyűjtöm a vele kapcsolatos dolgokat (ecsetkészletem már van, bár az ebayről, de azért sminket nem akarok onnan rendelni), sőt, a blogomra és a Merengőre már néhány fanfictiont is írtam. Lehet, hogy ez gáz 42 évesen, de nem érdekel (igaz, a férjemen kívül más ismerős, rokon nem is tud az írásaimról).
    Na, szóval nagyon várom, hogy megérkezzen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj a paletták...legalább 10 darab van most a kívánságlistámon, és a fejemmel tudom, hogy tényleg nem tudnék már ennyivel mit kezdeni, de mégis annyira tetszenek :D
      Én a fanfictionökkel sosem tudtam mit kezdeni, de azt tudom, hogy azon kívül nagy kultusza van - sőt, most készült is egy Harry Potter előzményfilm egy fanfic alapján Olaszországban -, de ha neked ez kikapcsolódás, meg élvezed akkor csináld nyugodtan, az meg, hogy hány évesen, pláne nem számít :)

      Törlés
  4. A Tren It Up kontúr palettának a highlightere tényleg nem ért egy forintot sem, még csak halvány színt sem ad az arcomnak, viszont a kontúr benne nekem is nagyon tetszik, főképp, amiatt vettem meg, és nem is csalódtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közben hallottam, hogy elvileg létezik belőle egy olyan verzió, ami csillámos, de őszintén szólva semennyire sem ugrik be, hogy láttam volna a pulton :D

      Törlés